Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Glasögonlös nån vecka till, hur ska detta gå?

29914
 
7931FDEC-215E-4FAE-94A4-3A9AD2AC582B.jpeg

Försöker bli motorcyklist. Det går ganska bra, eftersom det finns så många likheter med ridningen :D
Trampa ner i stigbygeln i svängarna, eller bara sitta mer på ena sittbenet, sänka axlarna osv :up:

Jag ÄLSKAR att alla hälsar på varandra också, känns som att jag är en i gänget liksom :p
 
Visa bifogad fil 30009

Försöker bli motorcyklist. Det går ganska bra, eftersom det finns så många likheter med ridningen :D
Trampa ner i stigbygeln i svängarna, eller bara sitta mer på ena sittbenet, sänka axlarna osv :up:

Jag ÄLSKAR att alla hälsar på varandra också, känns som att jag är en i gänget liksom :p

Välkommen i gänget! Finns inget som ger mig så mycket energi som en mc-runda :love: . Fick mitt kort 1990 och det är fortfarande lika roligt :bump:
 
Välkommen i gänget! Finns inget som ger mig så mycket energi som en mc-runda :love: . Fick mitt kort 1990 och det är fortfarande lika roligt :bump:
Jag hoppas motivationen håller i sig så att det blir ett körkort bara! Jag är uppfödd i sidovagn, vi åkte tydligen runt halva Sverige med en hemmasnickrad sidovagn med barnvagnen fastsatt längst bak (säkerhetstänk a la 80-tal?) :laugh: Men sen tog det 35 år innan jag började övningsköra själv!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 168
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 206
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
756
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
9 638
Senast: SiZo
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp