Från tjej till dam!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från tjej till dam!
Så här ser det ut i lockig form utan några produkter i håret.
Enda nackdelen är att det känns väldigt torrt, behöver hitta någon bra återfuktande inpackning.![]()
Jag ogillar det skarpt just nu.Nu är det ju ännu snajdigare![]()
Jag ogillar det skarpt just nu.troligen pga de torra topparna och att jag hellre vill ha rakt hår än lockigt. Att man aldrig är nöjd med det man har.
![]()
Om det ändå hade funkat och byta, jag hade inte tvekat en sekund.Och jag har starkt funderat på att permanenta mitt korta, raka hårSka vi byta?
![]()
Visa bifogad fil 30009
Försöker bli motorcyklist. Det går ganska bra, eftersom det finns så många likheter med ridningen
Trampa ner i stigbygeln i svängarna, eller bara sitta mer på ena sittbenet, sänka axlarna osv
Jag ÄLSKAR att alla hälsar på varandra också, känns som att jag är en i gänget liksom![]()
Jag hoppas motivationen håller i sig så att det blir ett körkort bara! Jag är uppfödd i sidovagn, vi åkte tydligen runt halva Sverige med en hemmasnickrad sidovagn med barnvagnen fastsatt längst bak (säkerhetstänk a la 80-tal?)Välkommen i gänget! Finns inget som ger mig så mycket energi som en mc-runda. Fick mitt kort 1990 och det är fortfarande lika roligt
![]()