Bukefalos 28 år!

Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud. Jag trodde aldrig att jag skulle behöva vinterkläderna på sommaren. Och fyfan så fula jobbkläderna kan vara ibland :rofl: Det är onekligen lite svårt när alla kläder är i herrmodell och storlekarna är helknäppa. Här har jag underställ i large, shorts i x-small och jacka i medium. Resultatet... Alltså. Jag visar mig ju ute i det så jag kan lika gärna visa mig här också :p (och allt ska vara grått, men nog fan är allt i olika färger ändå)
Visa bifogad fil 32600

Fortfarande snyggare än mina arbetskläder. (Smurfblå pyjamasliknande :rofl:)
 
Dagens Voff. Uppsatt hår pga halv storm ute. Dejtlook. Jag har alltså kostat på mig mascara och ett svagt läppstift :D

32631
 
Herregud. Jag trodde aldrig att jag skulle behöva vinterkläderna på sommaren. Och fyfan så fula jobbkläderna kan vara ibland :rofl: Det är onekligen lite svårt när alla kläder är i herrmodell och storlekarna är helknäppa. Här har jag underställ i large, shorts i x-small och jacka i medium. Resultatet... Alltså. Jag visar mig ju ute i det så jag kan lika gärna visa mig här också :p (och allt ska vara grått, men nog fan är allt i olika färger ändå)
Visa bifogad fil 32600
Ähä - ser bra ut det där.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Min första reaktion här var att säga att du har fel, det smakar inte alls neutralt! Men vem är jag att avgöra hur du uppfattar saker...
2 3
Svar
46
· Visningar
708
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
692
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 380
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 867
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp