Är det möjligen din partners syskon där i bakgrunden? De är väldigt lika![]()
They know nothing!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det möjligen din partners syskon där i bakgrunden? De är väldigt lika![]()
Grattis @Dentaku och @nothalfbad
Har idag vart i kontakt med 2 ev ställen för vigsel. Men shit, 6.500kr på ena ställetDet kommer bara vara vi, barnen å vittnen i nte vill jag ha uppdukat med bord å stolar, ny krattade grusgångar osv. De klarar vi oss utan! Får se vad de säger på andra stället skulle få svar om några dagar.
Ja, 6.500kr tar verkligen emot för att bara vara på en plats och de bokar en vigselförättare. Vi skulle ju vart på ett slott men de är så himla svårt att få kontakt med dem och få svar på saker och ting så nu har vi valt att hoppa det helt
Där fick vi pris på 20.000kr för slottet fredag - söndag. Dukning, personal som serverar och städar, baren öppen till 01 och för oss bröllopssviten (inkl frukost, brunch m.m)
Hoppas ni respekterar att jag inte vill hänga ut dem på buke. Jag googlade lite på de innan och de är tyvärr fler som har samma erfarenhet. Jag trodde dock de skulle funka iom vi är bekanta med en ansvarig anställd där. Som även h*n har vart på "chefen" så de e lixom supertrist.
Ha med en vän som livestreamar vigseln till en monitor på feststället för gästerna, så är alla redan där när ni sedan kommer ditYes nu har vi någonstans att vara, imorgon ska jag försöka få tag i en vigselförrättare.
Nu ska jag bara lösa hur vi ska göra inbjudningskorten eftersom vi inte kan ta med alla på vigseln.
Vi klarade oss genom vår bröllopsdag utan några större missöden och jag hade jätteroligt!
Jag har manipulerat en av bilderna en smula för att kunna visa hur jag såg ut.![]()
Lite gnäll. Bjudit 120 gäster. Osa är 7.6 och hittills har 35 anmält att de kommer, två kanske (de bad om att få återkomma under sommaren vilket är ok) och tre har tackat nej. Men resten då???? Jättefrustrerande
Lite gnäll. Bjudit 120 gäster. Osa är 7.6 och hittills har 35 anmält att de kommer, två kanske (de bad om att få återkomma under sommaren vilket är ok) och tre har tackat nej. Men resten då???? Jättefrustrerande