Nu är jag gift och jävlig!
Vi hade en sån himla fin dag igår (har haft det så himla himla fint ända sen vi kom till Sthlm); började med en frukost tillsammans med spanska familjen och sen promenerade jag till frissan pga såg ut som en övervintrad hippie i håret. När jag var klar där mötte jag upp sambo och så promenerade vi i sakta mak till Stadshuset. Det var så soligt och fint med blå himmel och det var så fantastiskt skönt att ha en sån himla chill bröllopsdag. Efter att ha mött upp alla spanjorer och svenskar utanför knallade vi in, blev vigda av en supertrevlig man och så var det klart. Till skillnad från
@Hyacinth s coola vänner så var det flera av oss som grät

; mamma, sambons mamma och pappa, jag lite grann och till med min fina sambo

. Det var så fint bara; texten är så vacker tycker jag och rummet är så storslaget och det kändes så himla bra alltsammans.
Bästa på hela dagen var typ att cateringen helt missat vår beställning och därför fick plocka i ordning vad de hade hemma och leverera det till oss. Vi hade valt nåt rätt enkelt och billigt och istället fick vi hummer i mängder och jättegoda räkor och världens finaste sallad och supergott bröd och en jättevacker tårta

och massa mer. Typ godaste middagen någonsin och vi betalade nästan ingenting för det

.
LÅNG uppdatering på vår väldigt enkla men fina dag

.