Nya bröllopstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så länge som de dära som gifter sig inte väljer samma datum så att folk måste välja :p

Och klänningen är superfin på dig! Älskar skärningen i ryggen och knapparna :love: du är ju snygg ungefär vad du än drar på dig också för den delen!

Men ellerhur. Så himla obra verkligen!
Och jag som hade sett fram emot erat bröllop så jäkla mycket!
Verkar varit jordens fest! :love:

Och tack du! Ryggen är det bästa på klänningen, haha! :D

Oj, jag blir så avundsjuk på er, har nyss förlovat oss och har inte planerat något datum eller ens år ännu, men man kan ändå inte låta bli att läsa i tråden. Har redan kollat ut klänningsmodell åt mig och visat sambon haha :p Vet precis hur min vigselring ska se ut också ;) Bra att vara några år i förväg, liksom!

2015-Hot-Fashionable-Long-Sleeve-Lace-Wedding-Dresses-V-Neck-Casamento-Lace-Up-Wedding-Gowns-With.jpg

2015-Hot-Fashionable-Long-Sleeve-Lace-Wedding-Dresses-V-Neck-Casamento-Lace-Up-Wedding-Gowns-With.jpg

Oh, DEN!! :heart:love:

Men @Fossing bart är bilden?!

Låter som en otroligt personlig klänning när det är en som har gått i arv så :love: (jag önskar så att jag skulle kunna ha min mammas klänning men hon har kroppsbyggnad som en sparris och jag mer som en flodhäst så det är lite ogörligt :D)

Det kommer när vi sytt klart! Dvs typ dan innan bröllopet om jag känner mig och brudtärnan rätt. Eller dan efter haha :D
I vår familj är jag sparrisen och det är ju tur för mig! Mycket lättare att ta in än att lägga ut tycker jag. Hade mammas examensklänning på min student. Så det är en fin "tradition" att fortsätta med! Tur hon hade bra smak :D

Här är nästa grej på schemat att ta mått för klänningen. Jag ska bara bli tillräckligt bra för att stå tillräckligt länge när sambon är hemma (det underlättar ju lite). Annars känns det ganska lugnt just nu när det mesta är bokat och det ändå är så pass lång tid kvar, men det får man väl tillbaka sen i panik när det närmar sig om saker inte är klara. :p

Jag behöver lite hjälp från er alla som är på väg att gifta er. Är nämligen så att jag beställt hem ringar och ska fria till min älskade kille nu snart.:love: Men jag är så jäkla nervös att jag är rädd att inte få fram orden alls. Tanken är julafton/nyår men jag måste reda ut vad jag ska säga först. Tips på vad man ska säga förutom det vanliga "Vill du gifta dig med mig?"

Hur gör man för att inte bli så nervös att man skakar? :p
(Skriver under annat än min vanliga inlogg pga igenkänning)

Nu är jag gift och jävlig!

Vi hade en sån himla fin dag igår (har haft det så himla himla fint ända sen vi kom till Sthlm); började med en frukost tillsammans med spanska familjen och sen promenerade jag till frissan pga såg ut som en övervintrad hippie i håret. När jag var klar där mötte jag upp sambo och så promenerade vi i sakta mak till Stadshuset. Det var så soligt och fint med blå himmel och det var så fantastiskt skönt att ha en sån himla chill bröllopsdag. Efter att ha mött upp alla spanjorer och svenskar utanför knallade vi in, blev vigda av en supertrevlig man och så var det klart. Till skillnad från @Hyacinth s coola vänner så var det flera av oss som grät :o; mamma, sambons mamma och pappa, jag lite grann och till med min fina sambo :love:. Det var så fint bara; texten är så vacker tycker jag och rummet är så storslaget och det kändes så himla bra alltsammans.

Bästa på hela dagen var typ att cateringen helt missat vår beställning och därför fick plocka i ordning vad de hade hemma och leverera det till oss. Vi hade valt nåt rätt enkelt och billigt och istället fick vi hummer i mängder och jättegoda räkor och världens finaste sallad och supergott bröd och en jättevacker tårta :love: och massa mer. Typ godaste middagen någonsin och vi betalade nästan ingenting för det :D.

LÅNG uppdatering på vår väldigt enkla men fina dag :).

Vi hade en sån himla fin dag igår (har haft det så himla himla fint ända sen vi kom till Sthlm); började med en frukost tillsammans med spanska familjen och sen promenerade jag till frissan pga såg ut som en övervintrad hippie i håret. När jag var klar där mötte jag upp sambo och så promenerade vi i sakta mak till Stadshuset. Det var så soligt och fint med blå himmel och det var så fantastiskt skönt att ha en sån himla chill bröllopsdag. Efter att ha mött upp alla spanjorer och svenskar utanför knallade vi in, blev vigda av en supertrevlig man och så var det klart. Till skillnad från @Hyacinth s coola vänner så var det flera av oss som grät :o; mamma, sambons mamma och pappa, jag lite grann och till med min fina sambo :love:. Det var så fint bara; texten är så vacker tycker jag och rummet är så storslaget och det kändes så himla bra alltsammans.

Bästa på hela dagen var typ att cateringen helt missat vår beställning och därför fick plocka i ordning vad de hade hemma och leverera det till oss. Vi hade valt nåt rätt enkelt och billigt och istället fick vi hummer i mängder och jättegoda räkor och världens finaste sallad och supergott bröd och en jättevacker tårta :love: och massa mer. Typ godaste middagen någonsin och vi betalade nästan ingenting för det :D.

Stort grattis!!!:):):)

Vad härligt, det låter som att dagen blev precis som ni ville :love: låter hur mysigt som helst :)

Grattis! Det låter verkligen som en härlig dag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 170
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka