Tack @ninsan !
Det är så lustigt, vi har varit så himla chillade över hela grejen och tänkt typ "äsch, det är bara i stadshuset, ingen stor grej alls". Men när vi stod där så blev vi båda två väldigt rörda faktiskt.
Grattis, vad fint det låter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack @ninsan !
Det är så lustigt, vi har varit så himla chillade över hela grejen och tänkt typ "äsch, det är bara i stadshuset, ingen stor grej alls". Men när vi stod där så blev vi båda två väldigt rörda faktiskt.
Stort grattis!
Vad härligt, det låter som att dagen blev precis som ni villelåter hur mysigt som helst
![]()
Grattis! Det låter verkligen som en härlig dag!
Tack så jättemycket allihop!Grattis, vad fint det låter![]()
Ja, för oss var det verkligen det!@niphredil Det låter som ett superbröllop!
Ja, supermysigt! Haha, nä it did happen men det blir inga pics@niphredil Åh vad mysigt! Men hur är det man brukar säga? Pics or it didn't happen?![]()
Sjökor hör till mina favoritdjur.Men jag kan sammanfatta: min sambo var URSNYGG som alltid och jag hade på mig grön klänning och såg lite ut som en sjöko på de flesta bilderna.
Ja, supermysigt! Haha, nä it did happen men det blir inga pics. Min privata sambo vill nog inte det tyvärr. Men jag kan sammanfatta: min sambo var URSNYGG som alltid och jag hade på mig grön klänning och såg lite ut som en sjöko på de flesta bilderna
.
Precis SÅ kände jag mig varenda gång nån tryckte upp telefonen i ansiktet på mig och sa "TITTA VAD FINA NI ÄR!".Gulligulligulligull! *just floatin' around*
Haha!Precis SÅ kände jag mig varenda gång nån tryckte upp telefonen i ansiktet på mig och sa "TITTA VAD FINA NI ÄR!".
Sjökor ftw
TACK!!!!(MEN NI VAR JU DET!!!!!!)
. Min privata sambo vill nog inte det tyvärr. Men jag kan sammanfatta: min sambo var URSNYGG som alltid och jag hade på mig grön klänning och såg lite ut som en sjöko på de flesta bilderna.
Nu är jag gift och jävlig!
Vi hade en sån himla fin dag igår (har haft det så himla himla fint ända sen vi kom till Sthlm); började med en frukost tillsammans med spanska familjen och sen promenerade jag till frissan pga såg ut som en övervintrad hippie i håret. När jag var klar där mötte jag upp sambo och så promenerade vi i sakta mak till Stadshuset. Det var så soligt och fint med blå himmel och det var så fantastiskt skönt att ha en sån himla chill bröllopsdag. Efter att ha mött upp alla spanjorer och svenskar utanför knallade vi in, blev vigda av en supertrevlig man och så var det klart. Till skillnad från @Hyacinth s coola vänner så var det flera av oss som grät; mamma, sambons mamma och pappa, jag lite grann och till med min fina sambo
. Det var så fint bara; texten är så vacker tycker jag och rummet är så storslaget och det kändes så himla bra alltsammans.
Bästa på hela dagen var typ att cateringen helt missat vår beställning och därför fick plocka i ordning vad de hade hemma och leverera det till oss. Vi hade valt nåt rätt enkelt och billigt och istället fick vi hummer i mängder och jättegoda räkor och världens finaste sallad och supergott bröd och en jättevacker tårtaoch massa mer. Typ godaste middagen någonsin och vi betalade nästan ingenting för det
.
LÅNG uppdatering på vår väldigt enkla men fina dag.
Haha men ja, kan bara inte med att kalla honom "min man"Sambo??
Så mycket grattis!![]()
Nu har jag väldigt svårt att tro din liknelse med en sjöko men STORT grattis till giftermålet!
Härligt att dagen blev som ni hoppats!
Tack tack båda två!Grattis! Låter så himla fint![]()
Verkligen?Haha men ja, kan bara inte med att kalla honom "min man".
Och tack!
Tack tack båda två!heart
![]()
En av mina fb-vänner skriver alltid My hubby. För mig blir det en korsning mellan gubben och husse@mandalaki Ja, verkligen! Tycker det låter hemskt på svenska och ännu värre på engelska. Och fru på spanska ska vi inte ens prata om! Alltså är vi båda väldigt förvirrade nu när vi måste omnämna den andra men utan namn.
Mineller lille snuttebubben funkar ju dock alltid!
Både Gubben och Husse (i det fall det finns djur i hushållet vilket är vanligt bland mina fb-vänner) är ju säkra kort. Låter ju så myyyysigt och familjärt.En av mina fb-vänner skriver alltid My hubby. För mig blir det en korsning mellan gubben och husse![]()
Ja, hubby är gräsligt! Jag hör och ser det ofta och ryser lite varenda gång.En av mina fb-vänner skriver alltid My hubby. För mig blir det en korsning mellan gubben och husse![]()
Nej, det är just det jag tycker känns så jobbigt; som om man vill påpeka att vi är minsann GIFTA nu. Men partner låter så trist så av ren vana säger jag sambo. Min fru på svenska kommer det dröja länge innan jag blir kallad och tur är väl det med tanke på hur fult det låter!Jag tycker dock - på svenska - att min fru är värre än min man på något sätt. Jag kan säga min man, även om det inte är mitt favorituttryck och jag egentligen inte vill redovisa typen av relation med honom bara för att kunna säga något om honom, men Min Fru!