Sv: Nya bröllopstråden
Kl
vi har en excel fil over gastlistan. valdigt behandigt da vi snabbt fick overblick over antal inbjudningar, antal personer inbjudna, adresser till samtliga och att det har gatt att summera hur manga vi fortfarande inte har fatt svar fran
av egen erfarenhet sa skulle jag undvika internet bestallning av klanning, aven fast jag skickade specifika matt sa passar klanningen inte overhuvudtaget

och pga av att det ar spets med monster pa den sa ar den valdigt svar och dyr att andra. Nu har vi fatt kopa en till helt enkelt, den nya satt som ett smack pa en gang, men tycker fortfarande att den forsta ar finast (helt olika modeller, men gar ju inte att forstora ekonomin totalt pa att kopa en till klanning som ser nastan likadan ut). Gar att fa tag pa snygga klanningar till ett ok pris i affar ocksa. Tankte att jag skulle prova den nya igen under helgen eller natt och prova lite dans i den, slapet ar namligen langre men istallet har den en san dar arm upphang grejs.
har kollat pa bade tradera och blocket och med tanke pa andelen annonser det finns pa klanningar som ar nya som inte har bud eller ar salda (i princip alla) sa verkar det som att jag helt enkelt far aga tva klanningar!
och feel free to be billiga!

folk trodde val att det var nagot fel pa mig igar eftersom morsan ljudligt forklarade att vi var pa second hand affaren och letade grejer till ett brollop. Men jag vill gora mina egna kakfat eftersom jag da faktist vill ha kvar dem efter brollopet sa behovde begagnade tallrikar, kopte nagra gamla bocker jag ska anvanda till att gora bukett till min maid of honour (man gor en massa sma rosor av sidorna, sa kanns lite fel att forstora en ny bok), + kopte nagra gamla LP skivor vi ska anvanda till gastbok
etsy.com ar valdigt bra for inspiration! bade till diverse saker man kan gora sjalv och dukningsmojligheter (vissa vanner verkar tycka det ar nagot fel pa mig som ska anvanda mossa till mina bordsdekorationer...

)