Sv: Nya bröllopstråden
jag bokade inte mobler till brollopet forens en manad innan

men sa hade jag valdigt mycket att gora hela varen och maken var helt vardelos i forberedelserna, jag fick ordna ALLT

buketten (som jag gjorde sjalv) blev val klar mindre an en vecka innan.
Jag gifter mig ALDRIG igen, om det skulle handa ska jag definitivt ha en wedding planner. Har aldrig varit sa stressad i hela mitt liv, och da ar jag definitivt ingen bridezilla och var varken intresserad eller ville att precis allt allt skulle vara helt korrekt. Folk ar definitivt daliga pa att lyssna nar man ger dem instruktioner! och att springa runt och upprepa saker IGEN pa sjalva brollopsdagen nu och da var ingen hit.
fortfarande lite sur pa brorsan, som gick med pa att vara lekledare (vi var ju borta for foton i tva timmar i mitten t.ex.) han kom inte pa morgonen i tid och nar vi val kom tillbaka fran fotona var han snorfull och var inte kapabel att halla iordning pa nagonting. Hade varit battre om han sagt att han inte ville sa vi kunde ha fragat nagon annan. (nu har vi ingen kontakt anda, men av helt orelaterade orsaker)
Annars var dagen prefekt, maten var helt superb

fortfarande stolt over catering foretaget som akte 40km och halften pa krangliga skogsvagar och anda hittade ratt och kom i tid (forutom att det smakade helt underbart) Desserterna gjorde jag och en van sjalva, vi spenderade fyra dagar innan brollopet med att baka

det var bade kul och stressigt pa samma gang, men hade ett jattebra buffet dessertbord

musiken var helt klart jattebra ocksa, musikanlaggning var helt superb och hade en van fran england som sjong + en annan DJ van som mixade. Har aldrig dansat sa mycket i hela mitt liv
skulle ju ha slangt in lite foton tidigare hade tankt gora det nu, men inga av lankarna funkar (inte mina foton sa kan inte gora nagot at det heller). SKa tvinga av foton fran lite folk sa ni far nagot att kolla pa!
Maste tillagga att vi hade helt underbart vader! Har sporegnat hos oss hela sommaren forutom vi brollopet, stralande solsken pa sjalva dagen, dan innan och dagen efter