Nya bröllopstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bröllopstråden

Vad gullig du är och vilken härlig historia =D

Jodå, jag har någon! Och han är inte främmande för att gifta sig heller, så föhoppningsvis...<3 Det är väl bara det att jag inte känner mig redo ännu, men om några år kanske! =D

//r

Som jag ar förstått det blir allt som vi tar med oss in i äktenskapet gemensam egendom, eller om det heter giftegods? Vid ev skilsmässa delas alla dessa saker lika mellan ss.

*KL*

Nu joinar jag tråden, sambon friade i fredags högst upp i The London Eye! :) Bröllop... Ja det ska det bli helst inom max två år :)

Åh vad romantiskt! Berätta jättegärna mer!!

// den hopplösa romantikern...

Men är det inte lättare att ni helt enkelt skriver ett separat papper om djuren, i så fall?

Har precis skrivit ett jätteinlägg på bloggen med bilder och allt, får man skriva ut adressen? :)

Jag går in på din blogg och läser :) Tror inte man får länka tyvärr!

Guuuud så fint! Guuuuud så fint! Blir alldeles rörd här! Guuuuud så fint säger jag bara!

Förstår det! Grymt romantiskt!

Jag har alltid tyckt att alla frierier som är planerade verkar så jäkla oromantiska och krystade men det där fick han ju till bra. Lät otroligt fint och romantiskt :)

Jag, han var tydligen ganska nervös innan, men det märkte jag inte alls, haha :p Det var precis lagom, hela kvällen, precis i min stil :) Och just det att jag inte visste, hade varit tråkigt om jag listat ut, eller han sagt. Såhär vill jag ha det, att ja inte visste och blev överraskad! Och att ringen passade, och att det var min stil, den är så himla fin! :D Han har gått all in med ringen och verkligen letat efter "den rätta" till mig när det gäller material och allt :)

Vad fint att han fick till det som du ville :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 170
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka