Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är dina bilder offentliga på FB?
Grattis Bodil och ha en härlig framtid tillsammans med din man...
Kul att hitta någon jag känner här...
Vet inte om du minns mig, hade schäfrar, bla Gitsamies Chester, Macke, Korabos Mendi och även en tik från Anette som hette Wellegårdens Carna..
Har precis sålt mitt nordsvenska sto som jag haft i 11 år..
Jag önskar dig alla lycka i framtiden både när det gäller din familj som alla dina djur
kram
Elisabeth
Ååååh, vilken fin möhippa! Låter verkligen helt perfekt och som att du har vänner kring dig som verkligen känner dig.
Jag gör ett nytt försök här.
Vi har två par i vår bekantskapskrets som har barn, resten har inga barn. Behöver man skriva på inbjudningskorten att man vill att det ska vara barnfritt då? Tänker mest att platsen vi eventuellt skall vara på kanske inte är så rolig för barn. Och vi har inga själva heller..
Eftersom det är så få barn det handlar om så gör det oss inte så mycket. Eller, jag vet inte vad sambon känner, måste fråga, men mig gör det inget. Tror att vi gör som du skriver och pratar med dom istället för att skriva något på inbjudan.
Den ena familjen brukar kunna ordna barnvakt, men min vän (har just blivit ensamstående) vet jag inte om hon kan o vill ha barnvakt, bebisen är 6 månader nu.
Kändes väldigt krångtligt att skriva det på ett bra sätt i inbjudan i mitt huvud, känns mycket enklare att prata med de som berörs.
Tack för "input"!