Nya bröllopstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så då.

image-5a6ff59bc8409865b3303a6531797ca6d19c0e9890e7000d1176c3ef86e11afb-V_zpsyry8vle0.jpg
[/URL]

Vi ska gifta oss i augusti, känns som jag är tidigt ute med både klänning och ring, men det är ju så roligt:p

Inte då. När jag kollade klänningar idag sa de att det är bra om man bestämmer sig 7 månader i förväg om det ska beställas och ändras och sånt. Så jag tror absolut vi är ute i rätt tid! :D
6e augusti för dig va?

Inte då. När jag kollade klänningar idag sa de att det är bra om man bestämmer sig 7 månader i förväg om det ska beställas och ändras och sånt. Så jag tror absolut vi är ute i rätt tid! :D
6e augusti för dig va?

Jajamensan! Men det känns lite jobbigt att ha en så fin ring och inte få använda den:D Klänningen kommer väl komma hem i april nån gång och då ska den läggas upp (eftersom jag inte är sådär lång som alla modeller liksom). Så ja, egentligen är det bra men jag har aldrig varit ute i så god tid som nu:p

Hur tänker ni kring killens kläder? Har han börjat kolla på hur han vill se ut?

Jajamensan! Men det känns lite jobbigt att ha en så fin ring och inte få använda den:D Klänningen kommer väl komma hem i april nån gång och då ska den läggas upp (eftersom jag inte är sådär lång som alla modeller liksom). Så ja, egentligen är det bra men jag har aldrig varit ute i så god tid som nu:p

Hur tänker ni kring killens kläder? Har han börjat kolla på hur han vill se ut?

"Min" klänning är ju redan hemma, så den lär jag få ganska snart om jag köper den imorn, vilket är tanken :p
Men den måste också läggas upp på längden, är tyvärr inte heller så lång och ståtlig.. Haha.

Vad det gäller sambons klädsel så tror jag han kommer ha svart kostym. Jag hade hoppats på grå, men tja, han ska väl få ha det han vill då :p
Hur tänker din snubbe? :)

Men @Sleepan ditt snygg, den där var ju astjusig!! Fy så fin du kommer vara (och är, men du vet vad jag menar :p).

Hur tänker din snubbe? :)

Han har nog inte tänkt så mycket än men han verkar inte vilja ha något ljust så det blir säkerligen svart kostym här med. Väst tycker jag är fint under så en sådan blir det nog:p Vet bara inte vilken färg skjortan ska vara, min klänning är ju ivory (men ser typ vit ut, bara inte sådär kritvitsådennästanblirblå) så har han en kritvit skjorta så passar det ju inte riktigt... Tycker det är svårt att få inspiration till hur killen ska se ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 170
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka