Nya flugtäcket !!

cactuspower

Trådstartare
Rambo Protector, hämtade ut det i dag och satte på pållen det förut. Det verkade RIKTIGT BRA ! :bump: Ser kanonfint ut och verkar väldigt välgjort, det Borde i af sitta bra på plats. Det kunde ha varit liiite större i bogen för hennes del, men jag tror ändå inte hon kommer få skav eller nåt av det som det är nu i af, är preciis så att det går där fram. Men ja , det verkar i af helt super ! :)
Tyvärr inga bilder att komma med fn. :(

Fick ju även Rambo cotton cooler täcket , o det var jättesnyggt :d .
:love: Provade det dock inte på hästen eftersom vi skulle bort till gräshagen o klä på flugtäcket där o så , så jag kan inte uttala mig om hur det sitter o så. Men hoppas det passar!

Även flughuvan (Rambo) Satt jättebra på henne och var precis lagom stor, i stl. L (stort huvud o rätt långa öron... hihi ;) :p )

Sv: Nya flugtäcket !!

Vad kul!
Ska själv investera i ett flugtäcke imorgon, eller i övermorgon.
Hoppas ditt andra täcke sitter lika bra som flugtäcket :)

Dollar

Efter att ha provat Mark Todd, Weatherbeeta och alla Horsewares modeller köpte jag var sitt Rambo Protector till dem! Valde mellan det och Sweetitch men detta kändes mer hållbart och inte lika mäckigt... Äntligen ett flugtäcke som inte sitter och drar på bogarna!

Lägger in en bild på min häst i sitt Rambo Protector & HW huvan:

Landora.jpg

Så du köpte också R.P täckena. Dom verkar ju i alla fall himla bra :).
Själv har jag aldrig ägt nåt flugtäcke förut, utan det är pållans första :).

Pris? Och vart kan man köpa de? :)

va va det jag så ;) att man blir sååå nöjd med detta täcket!

Jag har haft mitt sweet-itch i ett år nu. Köpte det i vild panik för det var det enda som var stort nog åt min häst. Det enda är att halsen är lite lång, har ni upplevt detsamma. Mitt täcke har lång hals med hål för öronen, ser inte ut som era täcken har det. Kanske ett sådant täcke varit bättre till min häst. Har en mycket grov häst som drar stora (155 cm) täcken pga bredd och rygglängd kanske inte samma halslängd. Vad är skillnaden på mitt och era täcken? Material? Ni som kollat båda.

åh, jag vill oxå ha ett cotton cooler till lille Wille, han skulle vara så snygg i det.
gud jag vill ha alldeles för mkt till honom nu :p
sen vill jag ha en ny hjälm oxå, en JW :o

Det kan jag tro, att han skulle va superläcker i ett Rambo CC alltså :d ! Åh, jag vill också ha en JW :o fast jag också är dressyrryttare egentligen :p

Liknande trådar

Utrustning Hjälp mig spåna. Jag använder Horseware, deras utbud passar min täckesfilosofi. Men om ni har andra tips som ger mig Halvhals... 2
Svar
35
· Visningar
4 137
Utrustning Jag känner bara till HW men de har inte direkt täcket jag söker så nu vill jag gärna ha hjälp! Följande önskas: * LÄTT täcke med... 2
Svar
23
· Visningar
3 996
Utrustning Har ni behövt gå upp i storlek på tjockare utetäcken från HW? Pållen har inte använt sitt 200 gs täcke på några år (sedan han var typ 5...
Svar
1
· Visningar
1 141
Senast: HannaZ
·
Utrustning Tycker alltid det är så svårt att välja storlek på Horsewares täcken, så tänkte att vi kanske kunde lägga ut erfarenheter angående...
Svar
5
· Visningar
9 519
Senast: Niki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka