Nya Hästnet

Nä men gud vad sjukt dåligt Hästnet blev på mobilen nu. Kan inte längre välja Norra Sverige. Söker man på Norrbotten får man skriva in hela namnet och ibland kommer det inte ens upp, dvs bugg.

Och man kan ju inte lägga in flera orter, hur ska jag söka på Norrb + västerb + Västernorrland?

Och det går inte att välja ras längre...

Visa bifogad fil 136574
Folk borde börja använda blocket istället mycket smidigare och numera gratis.
 
Typiskt att Hippson market precis lagt ned.

Nu finns det blocket, här på buke (?), svehästar och den där knepiga sidan jag inte kommer ihåg vad den heter.
 
Typiskt att Hippson market precis lagt ned.

Nu finns det blocket, här på buke (?), svehästar och den där knepiga sidan jag inte kommer ihåg vad den heter.

Finns några typ hästlycka, men dom ser alla likadana ut.

Nu har det börjat dyka upp svammel/låtsasannonser på nya hästnet också, dom har tagit bort den manuella kontrollen... Fort gick det utför.
 
Fast det finns ju extremt få sorteringsval på blocket. Häst eller ponny liksom. Och kan du tänka dig kaoset om dom skulle ta över hela
Mindre kaos än senaste årens hästnet.
Dessutom kan du använda rutan för sökord och skriva precis vad du söker efter och i vilken kategori så kommer alla annonser med det upp.
 
Finns några typ hästlycka, men dom ser alla likadana ut.

Nu har det börjat dyka upp svammel/låtsasannonser på nya hästnet också, dom har tagit bort den manuella kontrollen... Fort gick det utför.

Just ja! Hästlycka hette den. Där finns mest gamla annonser. Plus att man var tvungen att ha sitt nummer synligt, det gillar jag inte.
 
Okej jag har kikat lite nu på den nya appen och avskyr den redan. Väldigt ologisk och sökfälten är ju helt oanvändbara☹️
 
Jaha... Det här har varit på g sen 2019. Det var ju då Hästnet blev sämre och buggigare. Originalägarna sålde det.

Så eh... Sen bildades Pet Media Group som satsar på att typ dominera genom att köpa upp största husdjursannonssidan i varje land. Flottigt värre.

Jag har avslutat mitt konto, jag tänker inte sponsra riskkapitalister som sitter i styrelsen till Lundin Oil.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_2024-01-10_221608.png
    Screenshot_2024-01-10_221608.png
    69,2 KB · Visningar: 100
Alltså jag var precis inne på Hästnet och kände mig såhär :crazy: :crazy: :crazy: Kom hit bara för att kolla hur andra reagerade!!

Det är KATASTROF, det är som om den har skapats av utvecklare som inte har häst och som inte vet hur man sållar när man letar häst eller utrustning.

Jisses vad sorgligt, Hästnet var en av mina "in-o-kika" ställen varje dag men inte om det ska se ut såhär.
 
Är svehästar en ponnysida? Kunde för mitt liv inte få dra upp till runt 170 vilket är det enda som är intressant för mig.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 861
Senast: bobbbo
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
973
Senast: linlar1
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 168
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 620

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp