Nya Hästnet

Fast egentligen borde den diskussionen kanske brytas ut hit istället, den andra är ju mer en "skojtråd" som alla kanske inte tittar i. 😅
Jag visste inte ens att den tråden fanns 🤭
Men jag kikade i den iaf och det verkar vara många missnöjda.

Jag tyckte den gamla var helt okej, hade velat ha bättre chattfunktion bara 🙏
 
Nej den verkar inte helt klar för lansering 🙈

Kolla in Pets4homes.co.uk

HästNet blev uppköpt 2019 och del av nåt som heter Pet Media, som försöker typ ta över hela europeiska marknaden av husdjursannonser genom att köpa upp de största sidorna.

Men det känns som att dom gravt missförstått varför Hästnet var så populärt och vad hästmänniskor vill ha ut från en annonssida... Nya sidan är oanvändbar enligt mig.

Jag har tagit bort mitt konto i protest, dels pga hur kass den blev och dels pga de sliskiga personerna som nu äger den.
 
1000011601.png
 
FB blir ett helvete, dels eftersom det som sagt inte är tillåtet att sälja djur där men det kräver även att man har ett konto och jag vill inte ha med skiten att göra. Jag kommer hålla mig till Blocket den dagen jag letar häst. Vägrar FB.
 
FB blir ett helvete, dels eftersom det som sagt inte är tillåtet att sälja djur där men det kräver även att man har ett konto och jag vill inte ha med skiten att göra. Jag kommer hålla mig till Blocket den dagen jag letar häst. Vägrar FB.

Jag tycker inte heller om fb. Tyvärr är det många grupper (bla stallet jag står i) som bara är tillgänglig med info där. Så trist. :(
 
FB blir ett helvete, dels eftersom det som sagt inte är tillåtet att sälja djur där men det kräver även att man har ett konto och jag vill inte ha med skiten att göra. Jag kommer hålla mig till Blocket den dagen jag letar häst. Vägrar FB.
Fattar inte hur man kan köpa något alls på fb, än mindre hästar. Det går ju inte ens att söka ordentligt. Sen vill alla bara att man lägger till whatsapp, som att jag vill ha 250 random personer i mobilen?
 
Fattar inte hur man kan köpa något alls på fb, än mindre hästar. Det går ju inte ens att söka ordentligt. Sen vill alla bara att man lägger till whatsapp, som att jag vill ha 250 random personer i mobilen?
Jag förklarade i en grupp vad jag var ute efter och så hörde några av sig på messenger. Smidigt.
 
Fattar inte hur man kan köpa något alls på fb, än mindre hästar. Det går ju inte ens att söka ordentligt. Sen vill alla bara att man lägger till whatsapp, som att jag vill ha 250 random personer i mobilen?
Nä, egentligen inte jag heller, men när jag letade sällskapshäst i höstas så fanns det en grupp som heter Life after racing och där hittade jag en riktig guldklimp 😍 fullt frisk, rid/körbar fd travhäst som uppfyllde allt vad jag sökte. Som bonus blev han o Hebbe bästisar över en dag 🤩 . Jag hoppas ha kvar honom länge ☺️
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 861
Senast: bobbbo
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
973
Senast: linlar1
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 174
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 621

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • WE-tråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp