Nya Horseware

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare svea08_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 1 923
Sv: Nya Horseware

:eek: Fy fan..

Jag som snart ska köpa helt ny utrustning till en ny häst:crazy:

Asch har redan sett ut att h*n ska ha ett Horswere Duo:D

Till er som inte tycker om de nya färgerna så finns det väll rätt mycket täcken kvar av den gamla versionen säkert på flera ställen. Det är ju t.ex. mellandagsrea på Strömsbergs gård nu också, så ni får passa på och fynda ;) och säkert i flera andra butiker runt om i landet. :)

Såhär ser mitt ut, fast det är ännu mörkare än på den här bilden, blixten ljusar upp det lite grann. Och det är verkligen inte så orange som på HW's egna bilder.. :p

hststcka002.jpg

Har sett både det översta och understa på hästar på jobbet. Dom är snygga, men det viktigaste är väl ändå inte utseendet?

Det gröna är finare i verkligheten*har köpt*

Jag skulle också velat haft det blå utan hals, eller iaf med löstagbar.

Dom är riktigt snygga!
Ser väldigt platta ut där men kolla på horsewares hemsida så ser alla täcken mycket snyggare ut.

Dom är alldeles fluffiga och underbara, alla HW's täcken känns ju som duntäcken. :love:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 329
Senast: Silje
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 205

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka