Nya Horseware

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare svea08_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 1 923
S

svea08_

Vad tycker ni om Horsewares nya färger? själv tycker jag de va ganska fula.. :S blåa va iaf snyggast!

2079.jpg

2350.jpg

2077.jpg

Sv: Nya Horseware

Jag tycker dom ser helt OK ut, visst dom gamla färgerna var snyggare,men men.
Jag skulle dock önska att det blåa fanns utan hans :d

Jag tyckte färgerna var jättesnygga! :)

Jag gillar inte alls den där lila färger som horseware använder.

Kan ju beror på att jag ha en rödfux :angel: Lila, rosa eller vinrött är färger som aldrig kommer att finnas på henne. Däremot passar hon väldigt bra i alla de 3 nya färgerna :D

/Lizzie

Det nedersta har jag beställt, får det idag.
Kommer passa mumma på min fuxskäck. :love:

Jag gillar alla tre färgerna :)
Tror dom ser bättre ut "i verkligheten" när man ser dom på en häst också..

Det understa är ju helt underbart! :love: Men jag vill nog ha ett täcke med hel hals så jag får väl köpa det blåa.

Lollan skrev:
hehe jag har det lila rambo på min fux. Det ser helt ok ut! :)

Det är jag som är petig :D Sedan kan det faktiskt också bero på vilken fuxfärg hästen har. Min donna är riktigt, riktigt röd - närmast orange. Lila stämmer INTE med mitt estetiska sinne.... ;)

/Lizzie

Jag har ett kola-färgad shires täcke till min fux, supersnyggt! Har ett lila rambo också men nja, så himla snyggt är det väl inte på han, passar bäst på min vita häst.

Tycker dom nya färgerna var fina, men det blåa var lite tråkigt.

Jag har ett kola-färgad shires täcke till min fux, supersnyggt! Har ett lila rambo också men nja, så himla snyggt är det väl inte på han, passar bäst på min vita häst.

Hoppas de har bättre kvalite än de äldre rhinotäckena... Mitt regntäcke regnar igenom iaf... Iofs har jag råkat tvätta med vanligt tvättmedel men rambotäcket har stått emot det många ggr...
Annars var de ju snygga... Min hade passat i alla 3... (Mörkbrun)

så HEMSKT fula! kommer inte köpa några såna...
tycker det är synd att dom klassiska försvinner mer och mer, det är ju dom som är snygga, vanliga rhino-rutan o gamla rambo-färgerna.
iofs är nya insulator, amigot, jättefint för man slipper den röda kanten som inte passar så där grymt bra på min pålle.

Nu har jag fått hem mitt Rhino (det brunrutiga) och det är inte alls så orange som på bilden här. :D Det är typ nougat färgat och så fint. :love:

Centaur skrev:

Kan tänka mig att kola-färgat är snyggt på fux. Min donna passar väldigt bra i brunt, allt från beigt till mörkbrunt!

/Lizzie

Min pålle ska aldrig behöva ha något sådantdär på sig. Kommer nog föresten aldrig köpa Horseware.
Har kärat ner mig i ''Horse in Black''s täcken :D
Samma priser, men snyggare :D

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 332
Senast: Silje
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
197
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 206

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka