Nya problem

R8n

Trådstartare
Nu när jag loggar in på olika forum så ser jag inte de nya inläggen och trådarna som är startade efter i tisdags. Alltså, det står tisdag på alla men de nya finns inte till alls. Det hjälper om man uppdaterar men då måste man göra det för varje ny tråd man går in på.

Nu fungerar inte heller MSN längre.

Om jag t.ex vill kolla min hotmail så kommer denna sida upp:

namnls-6.jpg

Vad har hänt?

Sv: Nya problem

Det står ju tydligt vad som är fel. Certifikatet för den säkra anslutningen är inte giltigt. Klicka på mer information så kan du se varför det inte är giltigt längre. Det finns två alternativ, antingen har Microsoft klåpat sig, eller så har du råkat ut för något virus eller liknande

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 016
Senast: Mli
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 923
Senast: monster1
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 801
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 5 6 7
Svar
137
· Visningar
19 376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka