Bukefalos 28 år!

Nya reklamlänkar?

keramin

Trådstartare
Vad är detta som helt plötsligt dyker upp? Mitt i en text är ett ord länkat och det leder till en annons. Jag har sett det flera gånger idag här på buke och det är i och för sig inte helt oväntat. Oväntat däremot att samma fenomen dök upp när jag kollade öppettiderna på hemsidan för min återvinningscentral. Trodde inte den var reklamfinansierad. Det börjar bli tröttsamt att inte ens kunna läsa en vanlig text utan att bli överfallen...
 
Sv: Nya reklamlänkar?

Virus...
Jag hade lika på min bärbara dator men gjorde en virussökning, hittade filen och tog bort den. Kommer tyvärr inte ihåg vad den hette..
 
Sv: Nya reklamlänkar?

Har varit med om samma sak jag också. Bland annat buke, och en del andra sidor såg ut som wikipedia sidor, med länkade ord här och där. Vi provad göra flera virussökningar, men det hittades inget :confused:
Nu har vi ny dator, och slapp på det viset problemet (inte därför vi köpte ny dator, men vi slapp ju det problemet på handeln så att säga :D)
 
Sv: Nya reklamlänkar?

OK, får köra en virusscan och se om jag hittar något. Tack för tipset.
 
Sv: Nya reklamlänkar?

Jag startade en arg tråd om detta för nåt halvår sen :p Brorsan avinstallerade viruset på fem minuter!
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 375
Senast: Snurrfian
·
Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
1 823
Senast: Eva S
·
Kultur Inspirerad av @mandalaki s tråd om vad som hänt med e och är undrar jag vad som hänt med förmågan att uttrycka sig i skrift? Jag jobbar...
24 25 26
Svar
504
· Visningar
26 079
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Jag har en återkommande dröm om att jag skaffat ett nytt boende, hus eller lägenhet, och när jag väl kommer dit så är det mycket...
2
Svar
30
· Visningar
3 759
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp