Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Ett par smala byxor med dragkedja bak; jättesnygga på modellen men få se hur de blir på mig... den rosa polon med hjärtan har jag suktat efter i månader, så den hoppas jag passar. Och en kornblå topp.
 
Ett par smala byxor med dragkedja bak; jättesnygga på modellen men få se hur de blir på mig... den rosa polon med hjärtan har jag suktat efter i månader, så den hoppas jag passar. Och en kornblå topp.

Ah! De enda byxor som nånsin funkat på mig är Rodebjer sini. Men de låter snygga! Rosa polon med hjärtan har jag, jättefin! :)
 
Tror inte att de funkar på mig heller; en klar chansning. Tur det finns retur :). Jag har ett par som liknar Sini (tror jag) men de är från Dagmar.
 
Jag har köpt mina favoritböcker i en jättevacker utgåva :heart. Hoppas på att få dem också och att jag inte blivit scammad på nätet :p.

bundle.jpg
 
Är så himla glad just nu! :D :love:
Någon högre makt bestämde sig för att utrusta mig med 65G/65H i BH-storlek. :mad: Vad jag nu gjort för att förtjäna det. :crazy: :confused:
BHar i de storlekarna är tämligen ovanliga i Sverige. 65H har jag knappt alls sett. Och de få jag öht sett kostar multum. "Jättekul". :meh:
Så blev jag tipsad om en engelsk webshop (får man skriva ut namnet förresten?) som skulle ha ett stort utbud i udda storlekar, till dessutom väldigt rimliga priser. Tyckte nästan det lät för bra för att vara sant, men bestämde mig ändå för att kolla upp den. Oj vilken positiv överraskning det var! :eek: :D :love:
Beställde hem 5 st till att börja med. Nu var det visserligen mellandagsrea inblandat, men dessa kostade ca. 50 GBP + 5 GBP frakt. :eek: Ordinarie pris tror jag hade varit ca. 75 GBP för alla.
Har inte hunnit tvätta de än, men är så himla nöjd hittills! De känns jättebra i kvalitén och passformen är helt perfekt! :love:
Plötsligt har jag börjat uppskatta att köpa BHar känner jag... :angel:

49467920_1819525858170738_8526600136669790208_n.jpg
 
Så snygga! Av bästa författaren. :heart
Ja! :heart Jag har hennes böcker redan, vissa på kindeln och andra som fysisk bok, men jag har länge velat ha alla i samma fina utgåva. Och så hittade jag den här från en bokhandel i Lagos och blev så himla glad! :)
 
Ja! :heart Jag har hennes böcker redan, vissa på kindeln och andra som fysisk bok, men jag har länge velat ha alla i samma fina utgåva. Och så hittade jag den här från en bokhandel i Lagos och blev så himla glad! :)
Superfynd verkligen! Men vad är Dear Ijaewele, den kände jag inte till?
 
Jag har köpt en jättefin klänning! Har jagat klänning till bröllop i Västafrika i vår och beställde till slut en klänning från en sömmerska i Lagos, Nigeria. Valde modell och tyg själv och är SÅ nöjd :heart :). (ursäkta morgonfrillan)

49676393_374008503361603_4145351405869203456_n.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 774
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 880
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 740
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 960
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp