Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Jag som söker efter magtröjor och de är precis på gränsen till för långa för mig :rofl: Jag är avundsjuk :cautious::p
 
31678

Äntligen kom min sista beställning fram! :banana:
Dessa är tunna, precis som det stod på sidan :up: Tyvärr är de preeeecis lite för långa och därmed lite trånga i midjan (och det finns ändå ingen större storlek). Men de är så snygga :love:
 
Jag shoppade igår och är SÅ nöjd. Två linnen och två sport-bhar blev det.

Ett svart linne som jag kikat på i någon vecka, jag älskar ryggen på det!
df60f59268a24376812a8338d42bce5d

7effef57d1884bf4817549464327074f


Det andra linnet är lite liknande i modellen, men utan nät på ryggen. Ett ljusgrönt från Reebok. Hittar dock ingen bild på det (och orkar inte fotografera nu). Det är otroligt tunt, svalt, bekvämt och var nedsatt från 249kr till 100kr :D

Ena sport-bhn har jag haft idag. Den är också otroligt bekväm! Jag har svårt att hitta någon som är bekväm osv, men den här är verkligen kanon. Eftersom den också var på rea, och verkar vara av något ovanligt märke så funderar jag på att gå tillbaka till butiken och köpa några till imorgon... Framtill ser den ganska vanlig ut, men bak ser man hur axelbanden sitter på ett annat sätt än hur de brukar göra och det är just det jag gillar.
144123203000_20.jpg
 
Sjukt fina ju! Jag skulle gärna köpa alla från Ravenclaw edition :).
Eller hur! :love:
Ja, alla är sjukt fina - men som Slytherin kände jag att jag fick nöja mig med det. Så köp Ravenclaw!

Funderar dock på att köpa av de andra med så jag kan ställa upp dem i bokhyllan med alla houses.. Synd att det bara är 7 böcker dock så en kommer ju bara få vara med en gång.. I-Landsproblem ;)
 
Hur då lite extra info? Nu blir jag ju nyfiken!! :bump:
"No matter which you choose, both hardback and paperback editions come with fun features on the inside, such as an illustration of your chosen house’s common room by artist Levi Pinfold, a written introduction to that house and a mini-feature on house-elves. After all, this was the book that brought Dobby into our lives, and no matter what house you’re in, we all love Dobby."
 
Eller hur! :love:
Ja, alla är sjukt fina - men som Slytherin kände jag att jag fick nöja mig med det. Så köp Ravenclaw!

Funderar dock på att köpa av de andra med så jag kan ställa upp dem i bokhyllan med alla houses.. Synd att det bara är 7 böcker dock så en kommer ju bara få vara med en gång.. I-Landsproblem ;)
Vore snyggt att turas om mellan husen när man köper böckerna :idea: Typ första boken gryffindor, andra boken slytherin, tredje boken ravenclaw, fjärde boken hufflepuff, femte boken gryffindor osv.
Det blir dock bara en hufflepuff bok :cautious: Om man inte delar sjunde boken... önsketänkande!
 
"No matter which you choose, both hardback and paperback editions come with fun features on the inside, such as an illustration of your chosen house’s common room by artist Levi Pinfold, a written introduction to that house and a mini-feature on house-elves. After all, this was the book that brought Dobby into our lives, and no matter what house you’re in, we all love Dobby."
Är det en sak i varje bok eller flera olika saker?
 
Vore snyggt att turas om mellan husen när man köper böckerna :idea: Typ första boken gryffindor, andra boken slytherin, tredje boken ravenclaw, fjärde boken hufflepuff, femte boken gryffindor osv.
Det blir dock bara en hufflepuff bok :cautious: Om man inte delar sjunde boken... önsketänkande!
Mmm det är min tanke med faktiskt. Men ja, har samma problem med att det bara är 7 böcker.
Så satsar på alla Slytherin först men kan nog bli som du skriver i slutändan.. ;)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 780
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 989
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 806
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 965
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Senast tagna bilden XV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp