Bukefalos 28 år!

Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Jag har också köpt shorts; dessa från Haglöfs som faktiskt var mycket finare i verkligheten. Lagom långa och bra fickor! 6038103C5_S18_2.jpg
 
Nice! Låter som ett magiskt tyg :p Det står inte i dem vad för material det är?
Haha, friluftsbyxor brukar ju ha bra material som är stretchiga och inte drar åt sig smuts :D Hade de här inte sett ut som mjukisbyxor i midjan hade de nog varit mer "friluftsaktiga". Enligt lappen är det 72% nylon, 23% polyester och 5% elastan. Tillverkarna själva kallar det för något så tjusigt som "FlashDry-XD™ material" enligt beskrivningen på addnature :cautious:
 
Haha, friluftsbyxor brukar ju ha bra material som är stretchiga och inte drar åt sig smuts :D Hade de här inte sett ut som mjukisbyxor i midjan hade de nog varit mer "friluftsaktiga". Enligt lappen är det 72% nylon, 23% polyester och 5% elastan. Tillverkarna själva kallar det för något så tjusigt som "FlashDry-XD™ material" enligt beskrivningen på addnature :cautious:

Sportmärken har alltid fancy namn på tygen :rofl:
 
Jag har inte shoppat, men upptäckte just att Kendji Girac är ute på turné och blev sugen på att shoppa flyg- och konsertbiljetter... 😮😮
 
Fellow friluftsmänniskor. Är det någon som har byxan Krogsered från Engelsons? Vad tycker ni? Går det att ha dem på sig utan underställ under? Har ett par byxor från Revolution Race men de är inte alls bekväma att ha med bara ben. Hårda sömmar, tyget känns kallt mot huden. Lite som att gå i stela skalbyxor utan något under vilket resulterar i att jag bara använder dem när temperaturen tillåter ett par tunna leggings under, dvs den kyligare delen av året. Ni kanske har tips på andra byxor som uppfyller komfortkraven? Måste dock finnas med lång benlängd alt rå-kant iom att jag är 185 över havet.
 
Fellow friluftsmänniskor. Är det någon som har byxan Krogsered från Engelsons? Vad tycker ni? Går det att ha dem på sig utan underställ under? Har ett par byxor från Revolution Race men de är inte alls bekväma att ha med bara ben. Hårda sömmar, tyget känns kallt mot huden. Lite som att gå i stela skalbyxor utan något under vilket resulterar i att jag bara använder dem när temperaturen tillåter ett par tunna leggings under, dvs den kyligare delen av året. Ni kanske har tips på andra byxor som uppfyller komfortkraven? Måste dock finnas med lång benlängd alt rå-kant iom att jag är 185 över havet.

Vidda Pro från Fjällräven. Normalvarianten passar mig som har långa ben (finns med extra korta ben också nämligen). Älskar dem!
 
Fellow friluftsmänniskor. Är det någon som har byxan Krogsered från Engelsons? Vad tycker ni? Går det att ha dem på sig utan underställ under? Har ett par byxor från Revolution Race men de är inte alls bekväma att ha med bara ben. Hårda sömmar, tyget känns kallt mot huden. Lite som att gå i stela skalbyxor utan något under vilket resulterar i att jag bara använder dem när temperaturen tillåter ett par tunna leggings under, dvs den kyligare delen av året. Ni kanske har tips på andra byxor som uppfyller komfortkraven? Måste dock finnas med lång benlängd alt rå-kant iom att jag är 185 över havet.
Kika på Lundhags. Dyrare än de från Engelsons och Revolution Race, men också bekvämare i många fall. Det skiljer ju såklart lite mellan olika modeller, jag har ett par Traverse som jag är extremt nöjd med. Vilken modell är det du köpt från Revolution Race?
 
Jag har äntligen köpt mig en ny plånbok! Min förra blev stulen i februari och jag har velat köpa en ny likadan eftersom den hade en del affektionsvärde för mig, men har inte riktigt känt att jag haft de pengarna att lägga. Nu har märket slagit upp butik här i stan och hade 60% rea på alla plånböcker, och då kändes det plötsligt mycket mer rimligt att slå till :love:

32717
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 795
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 306
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 927
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 031
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp