Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Är det en sak i varje bok eller flera olika saker?
Såhär står det om Prisoner of Azkaban
"With vibrant sprayed edges in Slytherin house livery, the book features beautiful house-themed cover artwork with intricate gold foiling. With an exciting, bespoke introduction exploring the history of Slytherin House, and exclusive insights into the use of the Patronus Charm by favourite Slytherin characters, the book also boasts a spectacular image by Kate Greenaway winner Levi Pinfold of Severus Snape conjuring his Patronus. All seven books in the series will be issued in these highly collectable, beautifully crafted House Editions, designed to be treasured and read for years to come."

Så det är flera saker i var bok.
 
Mmm det är min tanke med faktiskt. Men ja, har samma problem med att det bara är 7 böcker.
Så satsar på alla Slytherin först men kan nog bli som du skriver i slutändan.. ;)
Och så missar man det som står i de andra husens böcker :nailbiting::cautious: Jag tror att jag undviker att börja så att jag inte fastnar i det träsket eller nåt :rofl::angel:
 
Såhär står det om Prisoner of Azkaban
"With vibrant sprayed edges in Slytherin house livery, the book features beautiful house-themed cover artwork with intricate gold foiling. With an exciting, bespoke introduction exploring the history of Slytherin House, and exclusive insights into the use of the Patronus Charm by favourite Slytherin characters, the book also boasts a spectacular image by Kate Greenaway winner Levi Pinfold of Severus Snape conjuring his Patronus. All seven books in the series will be issued in these highly collectable, beautifully crafted House Editions, designed to be treasured and read for years to come."

Så det är flera saker i var bok.
:cautious::nailbiting::banghead: Jag har inte plats för 7x4 böcker av samma serie i mina bokhyllor! :rofl:
 
Sjukt fina ju! Jag skulle gärna köpa alla från Ravenclaw edition :).

:angel:

20190701_204120.jpg
 
Hittade "butiksbild" på shortsen nu. Tycker dock de är mycket finare på riktigt :p Det roliga är att jag minns att jag tittat på dem på nätet, men då trott att de ska vara i något annat material än vad de är, och trott att de ska vara mycket längre än vad de är också.
The_North_Face_Aphrodite_2_0_Shorts_Dam_new_taupe_green_heather[640x480].jpg
 
Hittade "butiksbild" på shortsen nu. Tycker dock de är mycket finare på riktigt :p Det roliga är att jag minns att jag tittat på dem på nätet, men då trott att de ska vara i något annat material än vad de är, och trott att de ska vara mycket längre än vad de är också.
The_North_Face_Aphrodite_2_0_Shorts_Dam_new_taupe_green_heather[640x480].jpg

Vad är de för några? Ser fina ut!
 
Vad är de för några? Ser fina ut!
De är från The North Face och modellen heter Aprodithe. Jag köpte dem på addnature (som har rea just nu) och där är det den färgen som gäller, vet inte om det kanske finns andra färger i andra butiker. Jag tycker inte riktigt att butiksbilden stämmer överens med mina, mina känns mörkare...
 
De är från The North Face och modellen heter Aprodithe. Jag köpte dem på addnature (som har rea just nu) och där är det den färgen som gäller, vet inte om det kanske finns andra färger i andra butiker. Jag tycker inte riktigt att butiksbilden stämmer överens med mina, mina känns mörkare...
De ser kortare ut på din bild också :cautious: Av bara butiksbilden skulle jag tro att det var sånt där elastisk gympatyg?
Fast de ser bekväma ut!
 
32570

Jag köpte det här mobilstödet/-ringen för ett tag sedan men inte kommit för mig att sätta på det förrän nu. Och jag har bara haft på det i några minuter medan jag hinner undra varför jag inte satt på det tidigare?? Perfekt för att undvika få mobilen i ansiktet när man ligger med den ovan ansiktet tex, jag har självklart bara hört att det kan hända, ingen självupplevd erfarenhet alls nejdå :angel:
Själva ringen går att vrida runt 360 grader och vika ned helt åt båda hållen. Samtidigt som den är tillräckligt trög så att det går att använda som stöd. Jag fann först en annan liknande men den var så tråkigt ful, men så fann jag denna :love: mycket snyggare men ändå tillräckligt "diskret".
 
De ser kortare ut på din bild också :cautious: Av bara butiksbilden skulle jag tro att det var sånt där elastisk gympatyg?
Fast de ser bekväma ut!
Eller hur! jag trodde på antingen sådant tyg eller mjukisbyxtyg, men det är inget av det. Det är något ganska kraftigt (men stretchigt) tyg. När jag bara kände på dem utan att dra i dem så trodde jag inte ens att de skulle vara stretchiga, men det är de. Och de är absolut inte sladdriga heller, vilket jag tycker de ser ut att vara på bild :p
 
Eller hur! jag trodde på antingen sådant tyg eller mjukisbyxtyg, men det är inget av det. Det är något ganska kraftigt (men stretchigt) tyg. När jag bara kände på dem utan att dra i dem så trodde jag inte ens att de skulle vara stretchiga, men det är de. Och de är absolut inte sladdriga heller, vilket jag tycker de ser ut att vara på bild :p
Nice! Låter som ett magiskt tyg :p Det står inte i dem vad för material det är?
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 788
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 101
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 852
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 979
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp