Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Kom hem med denna nyss! Kylig kärlek. :love:

IMG_20180725_152234_894.jpg
 
Jag har också tröttnat på värmen, men framförallt har jag tröttnat på att hela tiden ha varm, jobbig bh på mig... Annars går det ju att klä sig ganska svalt.
Såå, nu köpte jag en sådan här och en liknande men i något lite halkigt material, båda på rea:
S0000007680659_F_W30_20171020165608.png

Tyvärr kommer det inte gå att jobba i dem, vilket annars skulle behövas, men ja, bättre än inget :)
 
Handlat lite skincare på rea :D

1. Oil cleanser
L_g0070499070.jpg

2. Foam cleanser
8942574075934.jpg

3. Toner
aco-face-soft-och-soothing-toner-200-ml-0.jpg

4. Essence
COSRX_-_Advanced_Snail_96_mb01w_1024x1024.jpg

5. Aloe gel, typ det bästa jag någonsin köpt. Den har bl.a. läkt en fläck/knöl jag var helt inställd på att det var någon slags melanom.
7f707a73-d1ed-435a-8a95-4d5cc41b3e44_1.1c76f6495000e99fbd99728042eacb28.jpeg

6. Ansiktmasker
L_g0055380607.jpg

7. Läpp-mask för nattbruk
L_g0066556938.jpg

8. Nattcreme
hyaluronic-acid-intensive-cream_500x500.jpg

9. Hårinpackning
4.jpg

Allt är anpassat för mig som är torr, torr hud, torrt hår, torra nagelband. Det slank även med ett par extra saker som en primer med solskyddsfaktor (:love:), och ett fransserum because why not *shrug*
file_5_30.jpg

etude-house-oh-my-lash-serum-yellow-9g-899-600x600.jpg
 
Kan konstatera att den där tunna bhn jag köpte idag nog är ett av mina bästa klädinköp på länge. SÅ otroligt galet bekväm. Jag vill bo i den. Funderar på att gå tillbaka imorgon för att se om det finns fler och i så fall köpa...

I hear your! Köpte ett par såna tidigare i somras och har helt flyttat in. Sjukt bekvämt! Använder vanlig BH så sällan som möjligt nu.
 
I hear your! Köpte ett par såna tidigare i somras och har helt flyttat in. Sjukt bekvämt! Använder vanlig BH så sällan som möjligt nu.
Jag kanske börjar göra likadant... Tyvärr. För jag tycker att de jag köpte nu är så tokigt fula :o Tur nog så ska ingen se mig utan tröja i alla fall...
 
Jag kanske börjar göra likadant... Tyvärr. För jag tycker att de jag köpte nu är så tokigt fula :o Tur nog så ska ingen se mig utan tröja i alla fall...
Ett tips, om du gillar modellen, är att det finns såna utan spännen i ryggen som är ännu skönare. Gilly Hicks har tex.
Jag har inte haft nån bh med bygel på forever, så hemskt obekvämt.
 
Ett tips, om du gillar modellen, är att det finns såna utan spännen i ryggen som är ännu skönare. Gilly Hicks har tex.
Jag har inte haft nån bh med bygel på forever, så hemskt obekvämt.
Problemet med de utan spänne i ryggen är att de sällan fungerar öht, alla jag provat är för stora i omkrets och/eller för små i "kupan". Normalt sett får jag handla i speciella bh-affärer även vid köp av bikini pga det. Vet inte vad det är som gör att just de här fungerar, men jag är glad i alla fall :p
 
Problemet med de utan spänne i ryggen är att de sällan fungerar öht, alla jag provat är för stora i omkrets och/eller för små i "kupan". Normalt sett får jag handla i speciella bh-affärer även vid köp av bikini pga det. Vet inte vad det är som gör att just de här fungerar, men jag är glad i alla fall :p

Nu vet jag visserligen inte vad du har för storlek och om det även gäller bygellösa BHar (då jag inte använder det själv) men annars har Cubus generellt ett väldigt stort utbud av BHar i "udda" storlekar, till bra pris i bra kvalité!
Mvh har 65G i BH-storlek och behöver inte ruinera mig varje gång jag behöver nya BHar. :up:
 
Nu vet jag visserligen inte vad du har för storlek och om det även gäller bygellösa BHar (då jag inte använder det själv) men annars har Cubus generellt ett väldigt stort utbud av BHar i "udda" storlekar, till bra pris i bra kvalité!
Mvh har 65G i BH-storlek och behöver inte ruinera mig varje gång jag behöver nya BHar. :up:
Åhå, tack för tipset! Ska kolla närmare på Cubus utbud :D
 
Problemet med de utan spänne i ryggen är att de sällan fungerar öht, alla jag provat är för stora i omkrets och/eller för små i "kupan". Normalt sett får jag handla i speciella bh-affärer även vid köp av bikini pga det. Vet inte vad det är som gör att just de här fungerar, men jag är glad i alla fall :p

Ella May på Lindex är super, de har en ny modell man knäpper fram jag blev kär i.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 774
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 878
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 740
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 960
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp