Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Jag kanske börjar göra likadant... Tyvärr. För jag tycker att de jag köpte nu är så tokigt fula :o Tur nog så ska ingen se mig utan tröja i alla fall...
Håller helt med dig, men jag har börjat vänja mig vid att gå runt och vara ful och bekväm :D och var tvungen att gå in och köpa en till idag för halva reapriset.
 
En klänning från Lindex som funkar i värmen :)

6FA58D07-9817-4DA9-864A-50824D24ECDB.md.jpg

Nice!
Jag såg faktiskt en snygg byxdress på Lindex idag! Men avstod pga svettig och tänker dieta ner mig själv till normal form igen först :p

Är även paranoid och tror att min bankkontakt ser om jag shoppar för mkt. Enligt min bror som jobbar inom finans är detta den bästa paranoian som hänt mig hittills :rofl:
 
Kan konstatera att den där tunna bhn jag köpte idag nog är ett av mina bästa klädinköp på länge. SÅ otroligt galet bekväm. Jag vill bo i den. Funderar på att gå tillbaka imorgon för att se om det finns fler och i så fall köpa...

EDIT. Såg att du svarat på frågan redan. ;)
 
Nice!
Jag såg faktiskt en snygg byxdress på Lindex idag! Men avstod pga svettig och tänker dieta ner mig själv till normal form igen först :p

Är även paranoid och tror att min bankkontakt ser om jag shoppar för mkt. Enligt min bror som jobbar inom finans är detta den bästa paranoian som hänt mig hittills :rofl:

Lindex har endel godbitar :).
Jag har roterat typ 10 plagg hela sommaren pga att de är de enda som gör hettan uthärdlig, det har liksom varit första prio. Byxdress ser skönt ut tycker jag i rätt material, men jag känner mig inte bekväm i det. Tror det är min stora rumpas fel :D
 
Är sugen på en samling muminmuggar :love:
Äger en rosa kopp från Coop nu.. men dricker ju varken kaffe eller te?
Jag använder inte mina muggar särskilt ofta (vägrar köra dom i maskin men är för lat för att handdiska :angel: ) men dom är väldigt fina att titta på och jag blir glad av att öppna skåpet med muggar. Så eh, att kunna använda muggar är inte det viktigaste :D

Så, shoppa muminmuggar! Det gör livet lite roligare!
 
Det är verkligen begripligt. Glögg har aldrig känts mer avlägset.

Så fin mugg! Jag kör mina Mumin muggar i diskmaskinen, @Killaloe :o
Fast så har jag rätt mycket äldre porslin som liksom är ännu känsligare och då framstår muminmuggarna som robusta och diskmaskinslämpliga i jämförelse...
Ja dom ska ju tåla diskmaskin så det är mest jag som är fjantig (plus att jag säger att det är min pensionsförsäkring så jag vill inte slita för mycket på dem :D)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 774
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 870
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 726
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 958
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp