Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Har "shoppat" 4 st Betta honor som jag ska importera från Indonesien.
Kommer hit runt den 23e
hona 1.jpg
 
Så. Klänning beställd. Jag är skeptisk pga tyllen på ovansidan kjolen, men tycker samtidigt för mycket om den för att låta bli - och som vanligt när jag shoppar så var det rejält nedsatt pris. Hoppas nu bara att den passar också... Beräknad leverans i slutet av kommande vecka. När jag visade den för en vän så sa hon spontant "Åh, det där ser precis ut som din typ av klänning!" så vi får hoppas att hon har rätt :p
349639wa.jpg
349639wb.jpg
 
Så. Klänning beställd. Jag är skeptisk pga tyllen på ovansidan kjolen, men tycker samtidigt för mycket om den för att låta bli - och som vanligt när jag shoppar så var det rejält nedsatt pris. Hoppas nu bara att den passar också... Beräknad leverans i slutet av kommande vecka. När jag visade den för en vän så sa hon spontant "Åh, det där ser precis ut som din typ av klänning!" så vi får hoppas att hon har rätt :p
349639wa.jpg
349639wb.jpg

Tyllen borde du väl kunna klippa eller sprätta bort om du inte gillar den? :)
 
Jag har köpt två baddräkter på kappahl.

582262_L.jpg



581033_L.jpg


Jag behöver lite drapering för att känna mig bekväm i baddräkt. Stor viktnedgång sätter sina spår längst ner på magen :p (och resten av kroppen med för den delen).

Har också fyndat ett helt paket från Sellpy! Första erfaranheten därifrån för mig var positiv.
Inga bilder men jag fick två stickade tröjor och en skjorta från ralph lauren, en tshirt och ett par byxor från calvin klein, och två jackor, ett par byxor och en blus från kedjor för lite över 800kr :up:.
 
Ett nytt kök från Marbodal till min nya lägenhet :love:
Kommer att se ut ungefär så här med några korrigeringar. Fönstret till höger finns egentligen inte idag men vi tar upp väggen mot vardagsrummet så att man kan kolla på tv samtidigt som man lagar mat. Till höger om fönstret kör vi öppna hyllor i samma laminat som bänkskivan, diskhon kommer att vara underlimmad och i väggskåpet längst till höger (mycket höger vare här!) kommer jag att kunna förvara en massa vinflaskor. ;)
Ignorera det faktum att plattsättningen i programmet inte är 100, det kommer att vara kaklat i förband hela vägen.
33678
 
Ett nytt kök från Marbodal till min nya lägenhet :love:
Kommer att se ut ungefär så här med några korrigeringar. Fönstret till höger finns egentligen inte idag men vi tar upp väggen mot vardagsrummet så att man kan kolla på tv samtidigt som man lagar mat. Till höger om fönstret kör vi öppna hyllor i samma laminat som bänkskivan, diskhon kommer att vara underlimmad och i väggskåpet längst till höger (mycket höger vare här!) kommer jag att kunna förvara en massa vinflaskor. ;)
Ignorera det faktum att plattsättningen i programmet inte är 100, det kommer att vara kaklat i förband hela vägen.
Visa bifogad fil 33678

Gud så spännande!

Vi flyttar till hus i höst och jag ser framför mig att göra om köket inom en sisådär tre till fem år. Ska bli så jefla kul!
 
Gud så spännande!

Vi flyttar till hus i höst och jag ser framför mig att göra om köket inom en sisådär tre till fem år. Ska bli så jefla kul!

Men ja! Älskar själva planeringen, sen blir inte jobbet i sig lika roligt men jag hoppas att slutresultatet blir som jag vill. :D Jag kommer att köpa en fyra som måste totalrenoveras så de senaste veckorna har jag ägnat massor av tid åt att bestämma nya ytskikt med golv & väggar, ny badrumsinredning, ny garderobsplanering och nu ett nytt kök. Hejdå pengar, hej en fräsch lya! ;)
 
Men ja! Älskar själva planeringen, sen blir inte jobbet i sig lika roligt men jag hoppas att slutresultatet blir som jag vill. :D Jag kommer att köpa en fyra som måste totalrenoveras så de senaste veckorna har jag ägnat massor av tid åt att bestämma nya ytskikt med golv & väggar, ny badrumsinredning, ny garderobsplanering och nu ett nytt kök. Hejdå pengar, hej en fräsch lya! ;)

Jag tänkte att jag gör det roliga och sedan får någon annan göra det tråkiga... :angel:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 774
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 891
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 744
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 962
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp