Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Jag har suktat efter detta ritbord länge och nu hade Wacom 35-årskalas så det faktiskt fanns i någorlunda rimlig prisklass för mig :love:

Cintiq%2022%20HD%20(000).jpg

Åh vad heter den där?
 
Efter funderande efter shoppingen i Venedig så shoppade jag mer i Berlin på vägen hem men inte öppnat än :p
 

Bifogade filer

  • IMG_20190706_112326_625.jpg
    IMG_20190706_112326_625.jpg
    653,8 KB · Visningar: 169
Blev lite på Primark i Berlin med men bara det nedersta till mig - lättviktsjacka, pyjamas och trosor.
 

Bifogade filer

  • IMG_20190707_214450_351.jpg
    IMG_20190707_214450_351.jpg
    356,6 KB · Visningar: 158
På båten hem blev det en parfym med som jag kollade på på neråtresan. Så på hemvägen slog jag till :)
 

Bifogade filer

  • IMG_20190707_215027_356.jpg
    IMG_20190707_215027_356.jpg
    244,2 KB · Visningar: 169
Öppnat paketet från Louis Vuitton nu :love:

Såååå svårt att välja bara. Vill ha allihopa :arghh::p
Men velade mellan denna och för de som känner till märket - samma väska i färgen monogram med beige insida just för att den gömmer fläckar lättare och naturellt läder för att denna har behandlat läder. Men å andra sidan är denna mer praktiskt för Sverigeväder då det tål regn mycket bättre.. Sen är jag svag för rosa och gillar damiermönstret. Den röda insidan kommer inte innanför min dörr :p Har två andra väskor i det ljusa damiermönstret och därav frångick jag den färgen nu då jag vill ha en mörk väska med. Men tvekar fortfarande om jag inte ska byta till monogramen. Vill ha båda men det är inte aktuellt.
 

Bifogade filer

  • IMG_20190708_122043_463.jpg
    IMG_20190708_122043_463.jpg
    339,1 KB · Visningar: 143
Behåller givetvis väskan jag valde :love:
En Neverfull i monogram kanske får flytta in senare.
Jag köpte en organizer till den för att skydda från fläckar. Samma modell som på bilden men i samma rosa kulör som i min väska. Hon syr specifikt åt olika väskmodeller så denna passar min :)

il_570xN.1774867779_2sws.jpg
 
Shoppade ett par julklappar långt i förväg :D
32977

"Skolplanscher" :love: tulpanerna får gå till brorsan och hans fru (mest frun då :D) och pelargonen till syrran :love: Köpte till guldiga klämmor men är inte helt säker på dem än.
Tråkigt nog så har tulpanerna en konstig liten grön fläck mitt på men vet inte om det är värt att klaga.
 
Anledningen till julklapparna var ju av mera själviska skäl :angel: vill också ha planscher :love: som jag tycker passar in i den lantliga miljön.
32978

En bild av en pion som nu är i mitt sovrum. :love: plus "ramen" (en magnet plupp i dem är dock lös men borde gå att limma fast om det behövs tänker jag).
 
Shoppade ett par julklappar långt i förväg :D
Visa bifogad fil 32977
"Skolplanscher" :love: tulpanerna får gå till brorsan och hans fru (mest frun då :D) och pelargonen till syrran :love: Köpte till guldiga klämmor men är inte helt säker på dem än.
Tråkigt nog så har tulpanerna en konstig liten grön fläck mitt på men vet inte om det är värt att klaga.
Så fin tulpanen va! Varifrån kommer den?
 
Så fin tulpanen va! Varifrån kommer den?
De kommer alla från butikinspirera.se, fanns även på ett annat ställe men valde denna butik då de hade ett plansch som jag ville ha och inte fanns på andra stället. Det andra stället var billigare dock tror jag. Minns dock inte vilken tyvärr.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 778
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 961
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 798
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 965
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp