Nya Shoppingtråden - del 8 - Utbruten från Shoppingtråden - del 8

Jag har beställt hem en klänning. Inte av någon trevlig anledning tyvärr, utan det var mest för att jag insåg att jag inte hade något begravnings-vänligt i garderoben. De enda svarta klädesplagg jag äger är antingen festklänningar, businesskläder eller träningskläder 🤷‍♀️

Tror ni att denna funkar? Tänkte ha den med ett par tunna svarta strumpbyxor och klackade boots i så fall. Den kommer att vara ett par centimeter längre på mig då modellen är längre men har "min" storlek på sig.

Visa bifogad fil 57058


Jag ar lite nyfiken- har klannningen kommit, hur passade den?
 
Jag ar lite nyfiken- har klannningen kommit, hur passade den?
Japp, den kom förra veckan. Den var helt okej, satt bra och var lagom lång och sådär. Vad som däremot inte syns på bilderna är att den har vääärldens ballongärm vilket såg lite konstigt ut, det blev liksom helt oproportionerligt. Så den fick åka tillbaka igen och jag ska försöka hitta ett annat alternativ när jag är i Sverige nästa vecka!
 
Jag har verkligen gått loss den sista typ månaden. Nu får det vara nog 😜 men har gjort väldigt fina fynd! Typ denna vintage Celine-kappan!
 

Bifogade filer

  • E5DFB3F0-1F05-46D1-BD74-A05D65D488A3.png
    E5DFB3F0-1F05-46D1-BD74-A05D65D488A3.png
    120,3 KB · Visningar: 140
Klicka hem detta setet, färgen var finare än förväntat men toppen lite kort, får testa med en storlek större tror jag. Vill helst inte ha en glipa på magen så som modellen har utan e ute efter lite mer känslan av en hel mjukis dräkt till å ha hemma☺️

Dock lite osäkert om det får stanna alls, vet inte om jag ser ut som en beige nalle i det😅
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20201002-160543.png
    Screenshot_20201002-160543.png
    125 KB · Visningar: 192
Jag har shoppat lopklader for ett kallare och morkare vader - tyvarr verkar det vara svart att hitta tights som bade har en sidoficka for telefonen och reflexer!
Blev ytterligare ett par av tights jag redan har och gillar, som iallafall har stora fina fickor pa laren!

Har ytterligare sportBHs, vantar, pannband och en lampa pa vag i posten

wp01247bk_nb_71_i
 
Jag har shoppat lopklader for ett kallare och morkare vader - tyvarr verkar det vara svart att hitta tights som bade har en sidoficka for telefonen och reflexer!
Blev ytterligare ett par av tights jag redan har och gillar, som iallafall har stora fina fickor pa laren!

Har ytterligare sportBHs, vantar, pannband och en lampa pa vag i posten

wp01247bk_nb_71_i

Jag tror jag har föregångarna till dessa. Som var reflex på.
RUN+WARM+NIGHT+WOMEN+S+WARM+RUNNING+TIGHTS.webp
 
Min septumring glappar lite lite i gångjärnet (ja, gångjärn är fusk, men jag har inte råd att lägga 2-3tkr på det smycke som jag helst vill ha atm. Och dessa är himla lätta att byta själv, till en utan gångjärnet behöver jag tång eftersom min ring är liten och 2,4mm tjock.. :D) . Så jag beställde en ny, blev rosé den här gången - en färg som jag velat testa länge.

Rose-Gold-Steel-Hinged-Segment-Ring.jpg


Blev dessa till öronen också.

MSM10_01.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 770
Senast: Buzzter
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 835
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 718
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 954
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp