Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, friluftsbyxor brukar ju ha bra material som är stretchiga och inte drar åt sig smuts Hade de här inte sett ut som mjukisbyxor i midjan hade de nog varit mer "friluftsaktiga". Enligt lappen är det 72% nylon, 23% polyester och 5% elastan. Tillverkarna själva kallar det för något så tjusigt som "FlashDry-XD™ material" enligt beskrivningen på addnatureNice! Låter som ett magiskt tyg Det står inte i dem vad för material det är?
Haha, friluftsbyxor brukar ju ha bra material som är stretchiga och inte drar åt sig smuts Hade de här inte sett ut som mjukisbyxor i midjan hade de nog varit mer "friluftsaktiga". Enligt lappen är det 72% nylon, 23% polyester och 5% elastan. Tillverkarna själva kallar det för något så tjusigt som "FlashDry-XD™ material" enligt beskrivningen på addnature
alla tillverkare av allt vill väl ha fancy namn på sina produkter?Sportmärken har alltid fancy namn på tygen
Fellow friluftsmänniskor. Är det någon som har byxan Krogsered från Engelsons? Vad tycker ni? Går det att ha dem på sig utan underställ under? Har ett par byxor från Revolution Race men de är inte alls bekväma att ha med bara ben. Hårda sömmar, tyget känns kallt mot huden. Lite som att gå i stela skalbyxor utan något under vilket resulterar i att jag bara använder dem när temperaturen tillåter ett par tunna leggings under, dvs den kyligare delen av året. Ni kanske har tips på andra byxor som uppfyller komfortkraven? Måste dock finnas med lång benlängd alt rå-kant iom att jag är 185 över havet.
Kika på Lundhags. Dyrare än de från Engelsons och Revolution Race, men också bekvämare i många fall. Det skiljer ju såklart lite mellan olika modeller, jag har ett par Traverse som jag är extremt nöjd med. Vilken modell är det du köpt från Revolution Race?Fellow friluftsmänniskor. Är det någon som har byxan Krogsered från Engelsons? Vad tycker ni? Går det att ha dem på sig utan underställ under? Har ett par byxor från Revolution Race men de är inte alls bekväma att ha med bara ben. Hårda sömmar, tyget känns kallt mot huden. Lite som att gå i stela skalbyxor utan något under vilket resulterar i att jag bara använder dem när temperaturen tillåter ett par tunna leggings under, dvs den kyligare delen av året. Ni kanske har tips på andra byxor som uppfyller komfortkraven? Måste dock finnas med lång benlängd alt rå-kant iom att jag är 185 över havet.
Men vill ha! Vad är detta?!
Men vill ha! Vad är detta?!
Jag såg! VillhöverEn Harry Potter-adventskalender! Jag köpte två, en till mig och en till min svägerska. Finns en bild på vad som är i också, men den har jag inte tittat på.
Trodde det var en vinbox! Började undra
Jag med!Trodde det var en vinbox! Började undra
Wow, vad har man till den?
Wow, vad har man till den?