Nyårsfesten!

Sv: Nyårsfesten!

Mm, jag tror att det kommer att bli en blå klänning som jag faktiskt hade förra nyår. Inte samma folk i år så... Alternativt svart långklänning, men den hade jag på kräftskivan med samma människor så den känns inte så kul... (plus att jag inte vet vart den är :p)

Själv då?
 
Sv: Nyårsfesten!

*kl*
Iom att jag lyckats skaffa hundvakt på landet till min raket rädda hund ser det ut som att jag ska ut och festa loss :)
Har tom beställt en snygg klänning i lack som jag hoppas hinner komma innan dess!
 
Sv: Nyårsfesten!

Min bästa vän från Uppsala kommer hit så vi två + mina hundar ska åka ner till min mormor som bor längst bort på en enskild väg ute i skogen vid en sjö. :love: Klä upp oss, göra 3-rätters middag & bara ha det mysigt! :)
 
Sv: Nyårsfesten!

Smidigt att återanvända! Ja jag kör nog också på en som jag redan har... Tror rent av jag hade den på mitt 25-års firande, svart med dragkedja framtill! :)
 
Sv: Nyårsfesten!

*kl*
Jag firar nyår i London, det blir restaurangmiddag, party på en båt och fyrverkerier vid Themsen!
Och jag längtar som bara den!


Åååh Avundsjukan!


*kl*


Jag ska jobba 16-22 på nyårsafton, och 7-16 på nyårsdagen, så jag firar inget alls i år. Ska göra mitt bästa för att förgylla kvällen iallafall litegrann åt de fina tanterna jag går till som är ensamma!
 
Sv: Nyårsfesten!

*kl*

Ska gå rejäl långpromenad med hundarna på dagen, förhoppningsvis med sällskap av en god vän. På kvällen/natten stänger vi in oss hemma, äter glass och kanske tittar på någon bra film :)
 
Sv: Nyårsfesten!

Låter ungefär som vad jag plannerat, minus hundarna!

halvt kl
Har utsikt över Melbourne skyline så vi har världens bästa utsikt över fyrverkerierna, så att stanna hemma är helt perfekt för oss! :)
 
Sv: Nyårsfesten!

Jag firar också i London, men mindre glammigt än vad som redan beskrivs då london är hemma för mig - jag ska på fest med temat "the sun never sets on the British Empire" - vet inte riktigt hur jag ska tolka det temat än dock. Förhoppningsvis tar vi oss någonstans med bra utsikt över fyrverkerierna, förväntar mig att thamsens kanter kommer vara fullpackade dock, så funderar på om typ kensington gardens kan vara en möjlighet istället.
 
Sv: Nyårsfesten!

Kl.

Jag & mannen i mitt liv ska ta med oss våra hundar till min bästis, hennes sambo AKA min mans bästis och deras hundar.

De bor lite avsides sådär, så vi ska käka middag, dricka öl, spela spel & krama på vovvarna. :)
 
Sv: Nyårsfesten!

Jag och min man ska på bröllop på eftermiddagen med efterföljande middag. Men stannar inte och är med på festen pga att vi har liten dotter som vi inte vill lämna bort på nyårsafton och två hästar, en hund (som är totalt livrädd för smällar), en katt och en kanin hemma som jag vill ha koll på. Spenderar antagligen tolvslaget i stallet som förra året :) (Fyrverkerier borde förbjudas....) Vi myser säkert till det med lite godis och sånt på kvällen. Mat får vi ju på bröllopet :)
 
Sv: Nyårsfesten!

Det låter ju spännande :).

Än så länge är planen att jag & min sambo ska klä upp oss & äta någon god middag hemma.Sen gå ut & kolla raketer vid 00.
Känner verkligen inte för att festa iaf.
 
Sv: Nyårsfesten!

För mig blir det "det vanliga" middag och fest med goda vänner här i Danmark. Vart bjuden ner till Turkiet till min pappa precis som förra året men kände att det blev stressigt och för mycket i år.
 
Sv: Nyårsfesten!

Jag ska vara hemma med min väldigt rädda hund, så planen är att gå en längre promenad på förmiddagen och sen inte gå ut i onödan. Vi ska festa till det lite extra genom att dra ner alla rullgardiner (och ev tejpa sopsäckar för fönstren som inte har några gardiner) samt titta på någon film med så mycket ljudeffekter som möjligt (typ Pirates of the Caribbean) i på en relativt hög nivå. Min klädsel kommer troligtvis att vara regnkläder på förmiddagen och mjukisbyxor med stor t-shirt resten av dagen och om jag inte får sällskap tänker jag inte äta något vettigare än pannkakor och avrunda det med varm choklad och godis. Festligt värre :D
 
Sv: Nyårsfesten!

Aaw, lilla Svansson! Stackarn!
Tycker trots allt att det låter ganska mysigt, på ett vis :)
 
Sv: Nyårsfesten!

Ja, det där med ljudpåverkad hund är verkligen ett aber på nyår och stackars Svansson är rädd i flera dagar (fast rimligen borde det låta mindre här än på tidigare vistelseort :)). Och jag tror att min kväll blir bra i det stora hela, så länge som vi slipper gå ut alltför sent :)

Fast det känns ju verkligen väldigt eremitaktigt i jämförelse med alla andras planer :D
 
Sv: Nyårsfesten!

Har inte bestämt än! Sambon vill festa med sina vänner och jag vill hellre lyxa till det med fåtalet personer hemma, speciellt då det bara är hundens andra nyårs!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Roheryn
·
Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: Lutten
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 164
Senast: Acto
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
904
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp