Nytt marsvinsproblem! Hur hittar man dem?

B

Blaze_Of_Glory

Nu har jag bestämt mig för att köpa sheltie (eller coronet). Gärna satin men inget måste.
MEN, hur hittar jag en bra uppfödare som säljer ungar med bra temperament och fina färger? Jag bor i Flen, så någon i Sörmland är helt klart att föredra. Men som jag skrev i förra tråden så är jag även en del hos min syster i Göteborg, så jag skulle kunna köpa grisar där nere också.
 
Hmh ,jag har inte nån vid mej jag (som jag vet iallafall) så jag har omplaceringar och djuraffärsräddningar :D
Men jag vet att en viss buke.användare som inte bor sååå långt ifrån mej har liten uppfödning ,men de va länge sen jag såg nått från henne :(
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 602
Senast: cirkus
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 573
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Hej! Jag är ny på denna sida, vet inte om den fortfarande används eller om jag är på rätt plats, ber om ursäkt för de! Jag måste lätta...
Svar
13
· Visningar
3 226
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp