Obehörig man inne i hagarna och rör hästarna

En man har sedan i våras dykt upp i hästhagarna hos Tingsryds rid- och körklubb. Det senaste tilltaget är att han filmar när han rör vid hästarnas könsorgan och lägger ut klipp på Tiktok.
 
Därför att många pojkar uppfostras till att bli sexuellt vidriga varelser. Jag tror inte det är mer medfött för pojkar än flickor jag tror bara att de aldrig får lära sig ta ansvar för någonting allra minst sin sexualitet.
På vilket sätt skulle pojkarna uppfostras till att bli sexuellt vidriga varelser??
 
På vilket sätt skulle pojkarna uppfostras till att bli sexuellt vidriga varelser??
Nånstans kommer det ifrån. Det uppstår inte ur tomma intet.

Det är bara att läsa en drös av vittnesmål från Me too för att tappa hoppet
Uppfostran kommer inte bara hemifrån. Det uppstår i gäng av killar, i omklädningsrum, på enkönade arbetsplatser m.fl..

Obs att det står "många" inte alla. Etc etc etc
 
Nånstans kommer det ifrån. Det uppstår inte ur tomma intet.

Det är bara att läsa en drös av vittnesmål från Me too för att tappa hoppet
Uppfostran kommer inte bara hemifrån. Det uppstår i gäng av killar, i omklädningsrum, på enkönade arbetsplatser m.fl..

Obs att det står "många" inte alla. Etc etc etc
Givetvis kommer det någonstans ifrån. Nu undrade jag på vilket sätt @Shaggy menar de skulle uppfostras på för att bli sexuellt vidriga varelser så du kan lugna dig om ”inte alla män” blabla.
 
På vilket sätt skulle pojkarna uppfostras till att bli sexuellt vidriga varelser??
Genom att de får lära sig att det är okej att låta andra ta ansvar för deras sexualitet. Genom att man skrattar lite och säger "boys will be boys" när de beter sig som idioter. Genom den sjuka kultur av sexuella och kvinnokränkande "skämt" som många män för över på sina barn, ja jag har hört dem. Ja helt enkelt det gamla vanliga att det är flickorna som uppfostras till att ta ansvar både för sin egen och pojkarnas sexualitet.
Stundtals har det verkat bli bättre men nu verkar ju grottmännens återkomst ha skett när man ser hur män på nätet beter sig.
 
Givetvis kommer det någonstans ifrån. Nu undrade jag på vilket sätt @Shaggy menar de skulle uppfostras på för att bli sexuellt vidriga varelser så du kan lugna dig om ”inte alla män” blabla.
Och jag hakade på och försökte förklara min syn. Dvs att de "uppfostras" från många olika håll.

Oförrätter, brott, antastanden mot kvinnor är ofta sexuellt relaterade och begås av män.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Tre berusade killar tog sig in i en hästhage på Ulricehamnsbygdens ridklubb. De försökte rida en av hästarna, vilket de filmade och...
2
Svar
32
· Visningar
3 838
Senast: Amha
·
  • Artikel
Radannons Hjälper en vän omplacera en häst. Vacker skimmelvalack, 12 år. Ca 155cm mankhöjd. Har varit riden tidigare i livet, men mest stått...
Svar
0
· Visningar
704
Senast: skiesabove
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 128
Senast: Twihard
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp