Ögonfransförlängning

Jag hoppas det! Jag orkar aldrig sminka mig längre så tänkte testa det här istället. :D Man kan ju alltid ångra sig. ;)
Helt rätt!
Det enda negativa med fransar är ekonomin. :)

Jag har mixtrat jättemycket med mina fransar genom årens lopp. Viktigt är att inte välja för långa fransar, utan tänka på vad som ser någorlunda vettigt ut. Och att du har olika storlek på fransarna, det ser mer naturligt ut och då får man inte det där hängande utseendet på ögonlocket heller.
 
Lite ot, men jag skulle verkligen rekommendera volym fransar.
Det är stoooor skillnad, på övre bilden har jag singel och på undre volym. :up:
cdf5dd5a40fb26a8c836835d3422590d_zpsauf1xrnw.jpg
 
  • Gilla
Reactions: fio
Helt rätt!
Det enda negativa med fransar är ekonomin. :)

Jag har mixtrat jättemycket med mina fransar genom årens lopp. Viktigt är att inte välja för långa fransar, utan tänka på vad som ser någorlunda vettigt ut. Och att du har olika storlek på fransarna, det ser mer naturligt ut och då får man inte det där hängande utseendet på ögonlocket heller.

Jag har kört sedan 2012, med ett uppehåll. En klåpare satte helt galet och jag tappade mina egna och såg helt galen ut. Det tog långt tid att få dem att växa ut, och över ett år innan de var så täta som innan klåparen.

Kör singel. Håller med om längden, får jag för långa så sitter de dessutom sämre. Själv tycker jag inte D är snygga, varken på mig eller andra, så jag kör C-böjda. Och som sagt; kortare än de flesta väljer. De sitter tre veckor, ser inte galet artificiella ut men markerar ändå ögonen. De som kommenterat har trott att det är mina naturliga. Jag färgar underfransarna hemma.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 274
Senast: LiviaFilippa
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 844
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 400
Senast: tuaphua
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 784
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp