önskning: funktion som man kan välja -nytt fönster

V

Vennie

Hej!
Jag kan nästan ingenting om datorer eller så, men har en önskning på vad jag skulle vilja ha på forumet.
Jag skulle vilja att man kunde välja att trådarna under de olika forum-uppdelningarna ska öppnas i nya fönster. Som det är nu sitter jag och vänster klickar och väljer sedan att länken ska öppnas i nytt fönster, men det blir lite jobbigt om man är intresserad av att öppna många trådar.
Skulle det kunna gå?
/Vernanda
 
jag ser inte problemet. Jag bara högerklickar och väljer nytt fönster. Det går fort och smidigt. Jag öppnar massor med trådar när jag sitter här, så man lär sig och nu mera tänker jag knappt när jag högerklickar, det går på ren rutin.
 
Ännu enklare är det att hålla nere shift-tangenten samtidigt som man klickar på en länk. Då öppnas den också i ett nytt fönster.
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 095
Senast: nullo-modo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 961
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 400
Senast: IngelaH
·
Hundträning Det får bli en tråd till på en gång. Vi roar oss alltså med lydnadsmoment utan tävlingsambitioner. Den svåraste nöten är apport. Det som...
Svar
8
· Visningar
861
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp