Öppningstråden - adventskalender 2022

Handtvål i Coastal Cypress & Sea Fennel-doft. Luktar väldigt fräscht men betydligt mer maskulint än feminint.
Kul med handtvål ändå! Jag köper så sällan handtvål från mer fancy märken eftersom jag tvättar händerna så himla ofta och det går åt massor här hemma. Får väl ha den här som fintvätt 😅
IMG_20221112_093339.jpg
 
Inser förresten att mitt största intresse framöver kommer att vara att lukta på alla dofter i årets julkalendrar 😂 jag luktar på Molton Brown-produkterna så fort jag går förbi och även om jag inte öppnat Jo Malone-kalendern än så kan jag säga att kartongen doftar himmelskt! 😍

Jag ska aldrig mer ha billiga duschkrämer a la Dove hemma igen, det är så mycket roligare med de här märkena 😂
 
Började öppna min sminkalender från Revolution idag då jag har en till från Glossybox på väg. Behöver nåt upplyftande i november mörkret kände jag.

Läppstift i väldigt trevlig färg och luktar gott! Känns bra på läpparna också 👍.
20221112_231630.jpg
 
Parfym i samma doft som gårdagens handtvål. Den är lite väl maskulin för mig att använda på mig själv men den luktar såå gott 😍 Jag kanske tar med den till jobbet och sprutar på bästiskollegan så att jag kan lukta på honom hela dagarna 😂
IMG_20221113_093704.jpg
 
1102236B-F693-40AD-AF54-8264EDBD673A.jpeg

Kunde av nån anledning inte skriva i spoilern, så lägger in en till med mina kommentarer.

Vid första anblicken ser det ut som samma färg som i lucka 1 (som jag fö fortfarande har på naglarna, sitter ovanligt bra för att vara mig) men ställer man den bredvid varandra så är dagens lack mer åt det blåa håller. Superfin!
 
Du kanske skulle get kollegan kalendern. Börjar bli mycket som ska sprutas på honom :D
Än så länge är det bara två av nio luckor 😁 men visst, han är tacksam att spruta på. Han är alldeles för snål för att köpa dyra parfymer och krämer till sig själv 😂

Det roliga är sen att han dissar jobbets billiga handkräm som finns på våra toaletter med motiveringen: "-Jag är van vid högre standard än så!"
Ursäkta mig gubben, du är van vid MIN standard som du så ogenerat snyltar hejdlöst på 😂😂
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
34 039
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp