Öppningstråden - adventskalender 2022

Lite rosa i det röda. Heter ”really red 60”
E3E89363-3B46-4072-82D4-46A51B0EE4D0.jpeg

Det är verkligen hopplöst svårt med färgåtergivningen. Det blev lite bättre när jag höll den i handen, så jag får väl göra det i fortsättningen.
 
Tycker alltid det känns lite störigt när båda inte för vara i samma lucka. :D
Känner samma! Dock är de här flaskorna rätt stora så även om kalendern var ganska dyr så känns det okej. Hellre två större i varsin lucka än minivarianter i en enda 😅
Var det inte nån förra året som bara fick ett shampo och inte det matchande balsamet eller tvärt om förra året i nån kalender?
Oj! Spännande att bara få balsamet men inte schampot. Att bara få schampot tycker jag ändå är rätt okej eftersom alla inte använder balsam. Det är nog fler som bara använder schampo än som bara använder balsam utan schamponering.
Hur stora/små är flaskorna? Vet att jag fått en miniflaska i typ Glossybox eller liknade som luktade väldigt gott, men den räckte tyvärr inte så länge.
Den första showergelen i julgranskulan är på 75ml, bodylotionen och schampo/balsamflaskorna är på vardera 100ml. Inte jättesmå men såklart inga fullstorlekar.
Molton Browns duschkrämer kostar runt 300:-/300ml så det är ju inte det billigaste märket.
 
@Zinfernia då är dom helt klart större än det provet jag fick en gång, det var mer som en shot om jag inte minns helt fel 😅 100 ml är väl ändå är deciliter så det borde ju räcka till några duschar 😊
 
Känner samma! Dock är de här flaskorna rätt stora så även om kalendern var ganska dyr så känns det okej. Hellre två större i varsin lucka än minivarianter i en enda 😅

Oj! Spännande att bara få balsamet men inte schampot. Att bara få schampot tycker jag ändå är rätt okej eftersom alla inte använder balsam. Det är nog fler som bara använder schampo än som bara använder balsam utan schamponering.

Den första showergelen i julgranskulan är på 75ml, bodylotionen och schampo/balsamflaskorna är på vardera 100ml. Inte jättesmå men såklart inga fullstorlekar.
Molton Browns duschkrämer kostar runt 300:-/300ml så det är ju inte det billigaste märket.
Kommer bara ihåg att det bara var ena varianten å den andra. Vilken det var som personen fick kommer jag tyvärr inte ihåg.

Kan tyvärr inte köpa sådana där roliga kalendrar då min hy är superkänslig :(
 

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
34 040
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp