Bukefalos 28 år!

Öppningstråden - adventskalender 2022

1000001202.jpg
 
Visa bifogad fil 108587

Jag ångrar både Mr Cake och Lyko Me-Phoria.

Mr Cake för att jag plötsligt helt saknar godissug och inte har smakat en enda av bitarna. Kommer att bjuda familjen på allt på julafton och hoppas att det går åt då.

Me-Phoria för att jag måste ha kollat slarvigt på Margareta Grääs öppning eller blandat ihop kalendrarna, för det är inte många av sakerna som jag har användning för.
Samma för min dotter och MrCake :cool:
 
Visa bifogad fil 108587

Jag ångrar både Mr Cake och Lyko Me-Phoria.

Mr Cake för att jag plötsligt helt saknar godissug och inte har smakat en enda av bitarna. Kommer att bjuda familjen på allt på julafton och hoppas att det går åt då.

Me-Phoria för att jag måste ha kollat slarvigt på Margareta Grääs öppning eller blandat ihop kalendrarna, för det är inte många av sakerna som jag har användning för.
Vill bara nämna att jag har Ida Wargs BUS-droppar och tyckte de var lite svåra att få jämna. Försökte blanda med fuktkräm som jag tror det stod att man kunde, men jag blev gulfläckig i ansiktet.
 
0D0044C5-8345-4729-8993-C4C8D087BC2F.jpeg


Glossybox - Rescue butter, citrondoft. Behövs!
Yves Rocher - Repairing mask, lär behövas den med.
Tvålbutiken - En doftkombination av apelsin och kanel.
Tebutiken - Rooibos med arom av päron och persika.
Beauty Pro - Foot therapy, behövligt!
Les Confitures a l'Ancienne -
MrCake - Jag käkade upp den i morse och den var god, men minns inte vad det var.
Åre chokladfabrik - Vit choklad med nougatcrisp. Mums!
Monty Bojangles (vegan) - Cocoberry blush.
Monty Bojangles (pralin) - God, lite nougatig.
Gränna polkagris - En lakritshistoria, dock god :)
Malmö chokladfabrik - God, len choklad.
Pralinhuset - Mango :d
 
I Rituals idag var det en lermask med spatel. Något som ska röras ihop med vatten och sen kletas på i ansiktet. Nä skippar nog det, lär torka ut huden allt för mycket.

I Kahls kaffe var det ett underbart gott och syrligt mellanrostat kaffe som fått jäsa med fruktköttet innan torkning. Helt i min smak 😍
 
DSC_4519.JPG


Uppsamlingsheat igen, Skincity 19-23:

Läppsmorsel från Skincitys egna märke, den är säkrt bra och sådant behövs alltid (jag har flera nyöppnade så jag sparar på det här).

Hello Sunday handkräm... härlig känsla men en absolut vidrig doft. Den åker i påsen jag skickar upp med särbon. De sakerna försvinner alltid (först trodde jag det var hans syster som la beslag på det mesta men det är tydligen hans mor :laugh:).

Make The Make mascara - Helt perfekt, jag använder minimalt med mascara så en varje år i en kalender är perfekt, då kan jag slänga förra årets som aldrig är slut :angel:

Clarins Flash Balm - Traderalådan eftersom jag inte tål Clarins men bra lucka trots allt (jag vet att det är populärt).

CLE färgpuder för multianvändning - Kräver lite övning men är en bra och praktisk produkt on the go :up:
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Äntligen är det dags att börja öppna alla våra adventskalendrar! :bump: Spänningen är olidlig, blir det en till IKEA-kalender hemma hos...
36 37 38
Svar
754
· Visningar
34 821
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp