Överårig ryttare...

Joyride

Trådstartare
tävla ponny i avd B! Läste TR ändringar och där stod det att överårig ryttare får tävla ponny(max 6år) i avd B, blir CL till Lätt Ft. Kul och bra tycker jag :)
 
Ja det är jätte bra. Men samtidigt så tycker jag att det borde finnas en klass för överårig ryttare på ponny. Alla vuxna är inte långa och vill kanske fortsätta tävla ponny trots att man passerat ponny åldern.
Själv har jag tävlat ungponny i 4 år nu och det är kul. Men samtidigt kan det ju vara kul att få vara med och slåss om att få en "riktig" placering. Hur som helst så är det roligare att kämpa mot andra och inte bara klara sej runt felfritt.
:bump:
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 145
Senast: LiviaFilippa
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 364
Senast: zarmino
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 525
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 142
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp