Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

B

**BORTTAGEN**

Berätta allt ni kan! Min kompis häst har råkat ut för detta efter att hon gjort illa sig i hagen.
Det är en liten (ca 5 krona storleksmässigt) hård knöl på insidan, precis under knäet. Hon verkar inte ha det minsta ont av den och den är inte svullen/varm.
Veterinären var ute, sa att det inte var någon fara och åkte igen. Lite luddig... :smirk:
Så jag vänder mig till er om detta! Kan i stort sett ingenting om detta fenomen!
Är det farligt? Kan det BLI farligt? Ska man dra ner på träningen? :confused:
Berätta!

B

**BORTTAGEN**

Såg nu att det fanns en bra tråd från innan om överben.. :o :crazy:
Men ni får gärna berätta mer om ni känner för det! :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6498 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag ska försöka göra en lång historia kort... min hund på 1.5 år blev sjuk i akut pankreatit i början av april. Han blev inlagd...
Svar
2
· Visningar
681
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 595
Samhälle Min mor ramlade av hästen illa i November. Hon slog sig på rumpan/höften. Vi åkte in efter några dagar då det inte blev bättre. Röntgen...
2
Svar
30
· Visningar
3 268
R
Hästmänniskan Hej! Detta är mitt första inlägg jag gör här. Idag hände det något, vilket är att jag blev sparkad av en kompis' häst. Hästen det...
2
Svar
20
· Visningar
4 211

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar