Bukefalos 28 år!

Överbyggd

Centaur

Trådstartare
Har upptäckt att min häst (född 98) är ganska så överbyggd bak. Inte konstigt att han ser ut att vara på framparten jämnt.... :crazy: Det skiljer iaf fem cm, kanske mer....

Tror ni han kommer växa till sig? :confused: Han är stor, och ganska omogen. Finns det nånting jag kan göra för att påverka?
 
Svårt att säga. Men eftersom han är 6år och det skiljer fem cm så skall du nog inte ha för stora förhoppningar om att han ska växa sig gämn. Du får arbeta honom så han bär sig mera på bakdelen efterhand. Det är massor av hästar som är lite överbyggda.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 488
Senast: hundtant
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 380
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: Viva
·
Hästvård Vet inte om vård är rätta underforumet men det var det närmaste till min fråga. Jag känner en häst på ridskolan som gillar att gosa, få...
Svar
6
· Visningar
979

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp