Överraska pojkvän, hur gör ni?

YaHilweh

Trådstartare
Hur/vad gör ni när ni överraskar er andra hälft?




Jag har ett distansförhållande och ska inte träffa honom fören i mitten på September. Han har vart väldigt trött och stressad sista tiden då det är mycket med jobb/lägenhet osv.

Så jag har kommit på iden att boka spa för honom och mig, halvdag och det ingår brunch. För honom ingår även halvkroppsmassage och för mig ansiktsbehandling.
Jag har aldrig vart på spa och vad jag vet har inte han heller testat det. Han kommer inte få veta vad jag planerat fören vi står utanför dörren. Jag funderar lite på om vi ska gå dit eller hur jag ska lösa det (5.8km), ska någon gång under dagarna smyga ned hans badkläder i min väska. Vilket är det enda som vi behöver ha med oss.
 
Sv: Överraska pojkvän, hur gör ni?

Hahahaha. Jag ska överraska min pojkvän nästa vecka med exakt samma sak. Spa med massage för honom, ansiktbehandling för mig och sedan afternoon tea-buffe efteråt :o

Det var ungefär det tips jag hade tänkt dra till med också, men det behövde du ju inte;)
 
Sv: Överraska pojkvän, hur gör ni?

Mitt tips var just en spa weekend :-) Annars middag på en restaurang som han gillar maten på eller en biofilm i hans genre :)
 

Liknande trådar

Äldre Ursäktar långt inlägg! Förutom det jag nämner här nedan är han allmänt otrevlig, jag får stå ut med sura dunk i golvet när mina hundar...
Svar
16
· Visningar
3 088
Äldre För att göra en lång historia kort... Flyttade in häst i september, då var det lite saker som lovades (muntligt) att det skulle...
Svar
3
· Visningar
973
Äldre För några månader sedan funderade jag på att flytta tillbaka till Sverige, men blev kvar här och det är något som jag verkligen inte...
Svar
17
· Visningar
2 499
Senast: Shudde
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 100
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp