Bukefalos 28 år!

Överreagerar jag nu?

@goody

Det är helt ok att inte orka hålla fasaden uppe (ibland är det till och med att föredra). Det är ok att ha de känslor du har nu, det har bara gått 6 dagar(!).

Att det känns tomt beror ju också på att du behöver bygga upp DITT liv igen, utan honom. Även det kommer med tiden; vilja och lust att göra nya saker och inte bara sitta hemma - ensam eller tillsammans med andra.

Jag tycker att du är superstark som klarar av att hålla dig ifrån honom. Men som du själv säger finns det inget annat alternativ; antingen tar du smällen nu eller senare. Då kanske den är 10 gånger värre.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 181
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 660
Senast: tanten
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 160
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp