Sv: Oh my!

Det sitter redan en annhållen på sannolika skäl misstänkt. vilket är den högsta graden. Antagligen är det rätt kille.

Verkar ju ha funnits ngn sorts hotbild mot kvinnan.. eftersom mannen varit tidigare dömd för ofredande av henne.. hoppas att hon inte är ännu ett offer för våldsamma ex-män som samhället känt till men inte kan skydda kvinnorna mot..
Stackars, stackars små barnen..:cry:

Hemskt!

Men det är ju sådant man drömmer mardrömmar om, att man ska bli hotad och det händer ens nära något.

Jag har svarat i den andra tråden, men jag svarar här med, just nu sitter jag på jobbet och bara grinar..... Stackars stackars familjen, och de små barnen, hur fan var deras sista stunder i livet?? det gör så ont i hjärtat av att bara tänka på det....

Liknande trådar

Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
905
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 241
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 072
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara... 2
Svar
21
· Visningar
2 648

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka