Oj så nytt!

Sv: Oj så nytt!

hmm..svårt att fatta men det har ju blivit fint iaf,fast jag fattar inte riktigt hur man svarar på nåt annat än originalinlägget :confused:
 
Sv: Oj så nytt!

Wippi! nu fick jag till användarbilden :banana:

Jajja, snart har man nog fått ordning på hur detta fungerar. Annars är det ett bra sätt att minska sin tid framför datorn. Speciellt nu när jag ska skriva C-uppsats :D
 
Sv: Oj så nytt!

snurpe skrev:
Här trodde man att man vaknade en helt vanlig söndagsmorgon och att allt skulle vara som det alltid brukar vara. Men inte. Buke har fått en ansiktslyftning.

Vad tycker ni? Till det bättre?

/snurpe

jag hittar inte här alls nu :confused: tycker det va mycket bätre för
 
Sv: Oj så nytt!

Oj, vad nytt!
Kommer att ta tid att lära sig allt nytt.
Och de nya smilysarna har jag en del åsikter om.
Tur att :devil: finns kvar iaf!
 
Sv: Oj så nytt!

_Dimma_ skrev:
hmm..svårt att fatta men det har ju blivit fint iaf,fast jag fattar inte riktigt hur man svarar på nåt annat än originalinlägget :confused:


Jag tror att man klickar på det lilla brevet i nedre högerkant för att "snabbsvara".
Provar nu... :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
485
Senast: cili
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 952
Senast: Hazel
·
Hemmet Efter många år och turer med kommun, länsstyrelse, domstol osv så har vi äntligen fått klartecken att bygga hus. Spännande, och...
Svar
11
· Visningar
922
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp