Oj så nytt!

Sv: Oj så nytt!

Buke har verkligen varit i behov av en ansiktslyftning! Det här känns jättebra!
 
Sv: Oj så nytt!

det är väldigt ovant ...men det blir väll bättre HOPPAS jag :smirk:
 
Sv: Oj så nytt!

hjälp! det här är vad man inte klarar av på en söndag!
hittar ingenting ju.
jag tror det här är bra men fan vilken tid det kommer ta att vänja sej.....
:cool:
 
Sv: Oj så nytt!

Du får väl krympa bilden till rätt storlek. Förut gick det ju att klämma in en bild som eg var för stor
 
Sv: Oj så nytt!

snurpe skrev:
Här trodde man att man vaknade en helt vanlig söndagsmorgon och att allt skulle vara som det alltid brukar vara. Men inte. Buke har fått en ansiktslyftning.

Vad tycker ni? Till det bättre?

/snurpe

Jag tycker att det hittils verkat jättebra :bump:
 
Sv: Oj så nytt!

Jag tycker forumet blev urkasst. Trist med bilderna, svårt att uppfatta vem som svarar till vem i trådarna... Jag fick leta reda på alla mina favorit trådar nu när jag satte mig, men gav upp för jag va så jävla irreterad. :mad: Jag gillar det inte. Men man kanske lär sig efter ett bra tag...?!
 
Sv: Oj så nytt!

Jag tycker helt klart att det är jobbigare. när man vill byta från t.ex Ungdom till Gnägg måste man ju först klicka där uppe, sen klicka igen för att komnma till det forumet. Känns himla onödigt.

Sen vänjer man sig men jag tycker svarfunktionen är knäpp också. Man kan väl bara snabbsvara bortsett från till trådskrivaren eller?

Sen förut har man kunnat se vilka trådar det skrivits i sedan man var där sist, kan man det nu?

Och vad har hänt med den gamla smilisen som log vanligt, man får ju inte alltid omkring och ler såhär: :D dessutom var den gula smilisen som log så bättre.. den här är så.. stor.

Bläh vad jag klagar. Det är ändå rätt fint och jag vänjer mig... nog.
 
Sv: Oj så nytt!

mer svårnavigerat
mindre proffessionellt utseende (mer fjortislook)
njääää man vänjer väl sig men det är grötigare, gillade då det var stilrent och enkelt.
 
Sv: Oj så nytt!

Du kan svara till nån genom att trycka på den skrivande pennan längst till höger i nån inlägg. finns bredvid citat-knappen. Vill du svara lite mer avancerat trycker du därefter på gå till avancerad.
 
Sv: Oj så nytt!

jo just det!

du kan snabbhoppa mellan forumen genom rull-listan längst ner på sidan. s k forumhopp.
 
Sv: Oj så nytt!

Cronis skrev:
Trist med bilderna, svårt att uppfatta vem som svarar till vem i trådarna...

Jag gillar just bildstorleksregeleringen, för då flyter allt bättre.

Du kan faktiskt se att jag svarat just till dig genom texten här ovan till höger...

Bara så ni vet! :D
 
Sv: Oj så nytt!

Shit, helt nytt ju, var har hänt???? Har jag lyckats gå fel nu igen???? :confused: :confused: :eek:
 
Sv: Oj så nytt!

hmmm...en sak jag undrar. Innan var det så lätt att se om det va några nya svar i de trådar man följde .... (Det stod antalet totala inlägg, och de nya som jag personligen inte hade läst stod inom parantes efter)
hmmm.... ingen som reagerat på detta?!

annars va detta lite ovanligt... tar väl ett tag att lära sig :smirk:
PS..vissa smilisar är helt groteska :eek: ...haha
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
485
Senast: cili
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 952
Senast: Hazel
·
Hemmet Efter många år och turer med kommun, länsstyrelse, domstol osv så har vi äntligen fått klartecken att bygga hus. Spännande, och...
Svar
11
· Visningar
922
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp