Oj så nytt!

Sv: Oj så nytt!

Jo det är någon som har skrivit om det med meddelanderna förrut idag. Men jag tror inte att Gunnar hinner göra och svara på allt som folk vill ha på något sätt.

Jag saknar också att det inte står. Sedan saknar jag menyn på vänster sida :cry:
 
Sv: Oj så nytt!

ojojVilken förändring!jag tycker det är kul med lite förändring, visst det kommer ta ett tag att lära sig, men ändå. :banana: :p
 
Sv: Oj så nytt!

jag vill absolut se hur många olästa det är, annars kommer jag missa massa intressanta inlägg.... jobbigt då det hoppar till trådens början och inte till där man senast läste, annars går det ju att leva med detta, även om det ser mer oproffessionellt ut tyvärr... :crazy:
 
Sv: Oj så nytt!

hellster skrev:
hmmm...en sak jag undrar. Innan var det så lätt att se om det va några nya svar i de trådar man följde .... (Det stod antalet totala inlägg, och de nya som jag personligen inte hade läst stod inom parantes efter)
hmmm.... ingen som reagerat på detta?!

Om rubriken till tråden är i fetstil har den nya inlägg. Du ser dte också på att den har en blå fyrkant med pil i till vänster om rubriken. Om du klicka på den hamnar du på det första olästa inlägget! Det gäller att klicka på allt och undersöka så hittar man det mesta! :p :idea:
 
Sv: Oj så nytt!

aha! :idea: det är sååå det fungerar!!

jo, det är sant. Det gäller att ta fram sin nyfikna sida och klicka på allt som går att klicka på. Då borde man komma på saker o ting så småningom :d :p

tack för hjälpen! :bow:
 
Sv: Oj så nytt!

Mitt första intryck är att jag inte gillar det.

Tycker hela upplägget ser mycket barnsligare ut än tidigare. Men men, kommer nog vänja mig till slut. Men min penisbanan gick inte att använda *sur*
 
Senast ändrad:
Sv: Oj så nytt!

GAH!
Jag hatar det här!! :(
Jag blev verkligen jätte besviken när jag loggade in på buke idag!
Så besviken att jag måste göra något annat.
Jag kan inte sitta här.
Jag saknar många smilys och jag fattar typ.. INGET längre! :crazy:

Jag hade sett jätte mycket fram emot den här uppdateringen men det här var ju knappats vad man väntat..
Jag vill inte ens tala om hur låg tid det tog att hitta vart man svarar på inlägg. :smirk:


Ysch!

En eloge till Gunnar dock som jobbar så hårt.
Men jag kommer nog ha otroligt svårt att smälta det här.
 
Sv: Oj så nytt!

Jag förstår precis hur du menar, hur ska detta gå?! :crazy:
Hittar absolut ingenting, har inga bananer längre och...nä!

Men som sagt, Gunnar ska ha en stor eloge för sitt stora arbete och ett tack för all den tid han får lägga ner på detta :bow: You are my man! :)
 
Sv: Oj så nytt!

Jag tror inte att jag fattar någonting... ?!
Tyckte inte riktigt om den här förnyelsen.. Kommer väl att ta tid att lära sig det här, men när man har vant sig så funkar det nog! :)

Håller dock med föregående talare om att Gunnar ska ha stora eloger som lägger ner så mycket tid på Buke! :bow: :bow: :bow:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Oj så nytt!

"Men min penisbanan gick inte att använda *sur*"

Ha! Den största fördelen med uppgraderingen! ;) :devil: :D
 
Senast ändrad:
Sv: Oj så nytt!

AAhhhh det blir bara värre o värre,vad var det för fel med det förra då? det fungerade ju jätte bra!!

nu sticker iaf jag förr gott för det är ju inte ens roligt att läsa :eek:
blev jätte besviken på detta!!

säg till mig när dom bytat tillbaka eller nåt!!!
 
Sv: Oj så nytt!

Jag har alltid svårt för förändringar och är HELT förvirrad ... men det kanske blir bättre
 
Sv: Oj så nytt!

Jag tycker intre alls om det. Vill ha tillbaka det gamla ju! :cry:
Tycker att forumet blivit stökigt nu.....
 
Sv: Oj så nytt!

pallas_athena skrev:
AAhhhh det blir bara värre o värre,vad var det för fel med det förra då? det fungerade ju jätte bra!!

nu sticker iaf jag förr gott för det är ju inte ens roligt att läsa :eek:
blev jätte besviken på detta!!

säg till mig när dom bytat tillbaka eller nåt!!!
hur ska vi kunna säga till om du sticker? :confused:
 
Sv: Oj så nytt!

usch. Jag tycker det är skitfult. Layouten iallafall.
Har inte hunnit kolla runt så mycket annars..

*uuuw*
 

Liknande trådar

Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: cili
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 952
Senast: Hazel
·
Hemmet Efter många år och turer med kommun, länsstyrelse, domstol osv så har vi äntligen fått klartecken att bygga hus. Spännande, och...
Svar
11
· Visningar
922
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Fototråd del II
  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp