Bukefalos 28 år!

Oj så nytt!

Sv: Oj så nytt!

vanesak antagligen, fick en smärre chock. men man brukar ju vänja sig, tar ett tag dock, känns mest förvirrat nu innan man kommit på allt. Men men..det är ett forum iaf.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Oj så nytt!

Klickar på på anvancerad knappen under där du svarar får du upp så du kan ha smileys med. Sen får du snoka lite i kontrollpanelen hur du får dit din användarbild och så :)
 
Sv: Oj så nytt!

Nu var ju jag också tvungen att testa om jag lyckades att lägga in ett meddelande när dom kommer med sånna här nymodigheter :cool:
 
Sv: Oj så nytt!

Komiskt! :D
Jag blev medlem igår kväll och i morse när jag loggade in kände jag inte alls igen mig. Först hade jag tänkt ge upp, men nu när jag traskat runt lite tycker jag att det blev himla snyggt! Snyggaste forumet jag sett rent utav. :bump:

Sen förstår jag att om man varit med längre tid kan det nog ta ett tag att vänja sig med det nya... :crazy:
 
Sv: Oj så nytt!

Roligt med ett ansiktslyft!

Men som sagt...bilderna...hm...ska nog utforska kontrollpanelen litegrann...

*_Dieldi_ som fortfarande är jättechockad* :D
 
Sv: Oj så nytt!

Nu lyckades jag lägga in ett foto som användarbild, men det var lite struligt och jag fick spara den i den nästan sämsta kvalitén... men nu har jag en bild iaf =)

/snurpe
 
Sv: Oj så nytt!

OJ! Vad konstigt allting var!! :o
Jag fattar ingenting...*suck*
Men det var klart snyggare nu än tidigare.
Men hur sjutton kommer man in till sina Favoriter?? :confused:
Bäst att springa och utforska vidare.. tjinx!
 
Sv: Oj så nytt!

Melli skrev:
Märkte att det inte går att skriva meddelanden som är färre än 10 bokstäver. Hur ska det gå med associationsleken då??? :confused:
Folk kanske kan börja skriva nått mer vettigt istället? :p :D
 
Sv: Oj så nytt!

Man får väl skriva ordet och sedan massor av mellan slag och en punkt så går det men vi får väl höra med Gunnar om han kan ändra det för det är ju en rolig lek
 
Sv: Oj så nytt!

Jag börjar vänja mig!

Gillar faktiskt en hel del av ändringarna, t ex att man ser vilka som är på forumet just nu när man läser trådar! :bow:

Som med förra gången, så kommer man vänja sig denna gång också! Tålamod, tålamod. :D

Ja, gamla utseendet kommer vi nog sakna, men ni ska se att det här blir bra också!
Gunnars tankar och idéer brukar inte slå fel. Eller vad säger ni?
 
Sv: Oj så nytt!

Tycker det är jättejobbigt när de ändrar så här..Är ju värsta vanemänniskan :crazy:
 
Sv: Oj så nytt!

baa skrev:
Man får väl skriva ordet och sedan massor av mellan slag och en punkt så går det men vi får väl höra med Gunnar om han kan ändra det för det är ju en rolig lek

Kan ni inte leka sånadär lekar på snacksidan eller nåt då? :p

Känns lite som en "samla-många-inläggs-lek" mest, speciellt när det för det mesta bara är ett fåtal personer som sitter och skriver. :smirk:
 
Sv: Oj så nytt!

Då kan väl dessa fåtal personer ha roligt åt det. Jag ser faktiskt inte vad det spelar för roll om den tråden är upp eller inte. :confused:
 
Sv: Oj så nytt!

Nej, men nu när ni inte ens KAN leka den leken utan att krångla eller be gunnar ändra om inställngarna?
 
Sv: Oj så nytt!

Jag har dumpat forum förut
för att de har kört det här systemet

saknar att alltid ha länkar till alla forum i vänsterspalten
men håller på att vänja mig vid "forumhopp" nu :)

saknar våra gamla smileysar
 
Sv: Oj så nytt!

Jag hatar det, är jättesvårt att se dom olika inläggen. :crazy:

Vill ha tillbaks det gamla forumet!!!!! :cry:
 
Sv: Oj så nytt!

Hehe tycker d e fint o fräscht.. även fast det är skapligt ovant..


*testar o leker lite*

gillar den här färgen ju..*iiiih* :D

:cool: ska nog ta o äta lite frukost nu.. tjing !
 
Sv: Oj så nytt!

Känns väldigt ovant men det kan nog bli bra. Hade ju iofs gärna sett att åldersgränsen för ÄU kunde flyttats upp till 18 igen :)
 
Sv: Oj så nytt!

:mad: Ponte don't like.

Finns massor med knasiga saker, jag får inte välja vilket inlägg jag svarar på?
Jag kan inte se det inlägg jag vill svara på utan får se de sista som jag inte alls är intresserad av?

Måste man gå 18steg för att komma tillbaka till de olika forumen?

Fula smileys :p
 
Sv: Oj så nytt!

massa extra mellanslag kallar jag inte för att krångla
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått melatonin utskrivet. 3 mg. Jag förstår inte varför då jag inte tycker jag har så stora problem med sömnen. Men jag brukar...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 197
Senast: Trott
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
539
Senast: cili
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
592
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 476
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp