Bukefalos 28 år!

ok...hingstfundering igen det närmar sig Cohiba vad vet ni om honom??!

A

annast

:)

Har varit här inne och fått många tips och god råd, Tack!

Stoet som ska semineras har fölat och snart är det dags att seminera på fölbrunsten...Jag ska låna stoet och vill välja en hopphingst då stoet har gått svår hoppning (Amiral - XX) tänker själv i termer dubbeltalang med bra gång och har fastnat för Cohiba funderade även på Corlensky, ägaren till stoet tycker Tornesh menar att Malin kommer att matcha hästen så bra så det kommer att bli bra att ha en avkomma efter honom oavsett..(han har dock inte så mycket att säga till om här..men lite lyssnar man ju ändå:))

Cohiba vad vet ni om honom är det en en stor chansning han användes ju rel mycket förra året?
 
Sv: ok...hingstfundering igen det närmar sig Cohiba vad vet ni om honom??!

Jag tycker det är ursvårt att råda just när stoet gjort superbra resultat i "fel" gren i förhållande till stammen.

Både Cohiba, Cormensky och Tornesch är jättbrahopphingstar. Titta även på Canterbury som också har mkt bra gång.
 
Sv: ok...hingstfundering igen det närmar sig Cohiba vad vet ni om honom??!

Cohiba är en väldigt tilltalande hingst vars första avkommor föds just nu. Han har ett väldigt sluttande kors så jag skulle inte använda honom till ett sto med likadant kors.
 

Liknande trådar

Avel Sitter och spånar och grubblar över vårens betäckning, trots att det är långt kvar. Har ett fullblodssto som lämnat två fina...
Svar
6
· Visningar
3 794
Senast: pastejja
·
A
Avel Ska få "låna" ett fint sto efter Amiral- Fullblod som nu i maj ska föla med Cardento men efter det är planen att hon åter igen ska...
Svar
8
· Visningar
1 656
Senast: Emsan
·
Avel Står i valet och kvalet om hur jag ska göra med mitt sto i år. Betäcka eller inte? Hon är ett halvblodssto e Gauguin de Lully –...
2
Svar
25
· Visningar
4 812
Senast: Molekyl
·
P
Avel Funderar lite på att betäcka mitt sto. Vill gärna ha lite tips på passande hingstar. Lite om stoet. e: Artist ue: Robin z -...
2
Svar
35
· Visningar
3 058
Senast: Prestige_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp