Olycklig katt - kissar inne - tappat livsgnistan?

B

**BORTTAGEN**

katten jag har är 5 år och haft en kull med kattungar, sedan kasterade vi henne.Vi flyttade i sommras ut till landet, men hon har börat med ett konstigt beteende för de första att hon ALLTID är hungrig (eller bara att hon vill äta) för det andra hon aldrig vill vara utomhus. och de värsta är att hon kissar inne! hon sätter sej i hörnen på rummen och även i badkaret.Skiter gör hon i kattlådan i af fall :devil:
vad ska jag göra..?? finns de inget medel som man kan spruta på ställerna så hon ej sätter sej där ?
hennes låda ser ja alltid till att hålla fräcsh..
börjar nästan tro att hon är olycklig sen vi flytta... vet inte va ja ska göra?vi har även en annan katt men han storm trivs här ute på landet. :smirk:
 
Prova att flytta kattlådan till något av hörnen hon kissar i, har hon ett 'favorithörn' så ta det. Det kan vara så att hon tycker lådan står fel. Att hon bajsar i den ändå kan bero på att det är svårt att gräva ner bajset annars :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 719
Senast: Kaching
·
Katthälsa Jag behöver hjälp med vår Loke nu. I somras hade vi katterna ut lite på altanen. Visade sig då att det går en hankatt i området som...
Svar
4
· Visningar
1 640
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Finns en annan tråd med bättre bakgrund. Men i korthet har jag hastigt fått ta hem en tidigare förvildad katt som bott ute. Katten...
2
Svar
24
· Visningar
3 902
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Börjar med att skriva att hunden ska till veterinär vid lunch idag för detta. Vår kastrerade hanhund på dryga 2,5 år har helt...
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp