Om Passion.

Sv: Om Passion.

Jag beklagar verkligen, vilken oerhörd förlust för er :cry:
Snart kommer du att se tillbaka på din tid tillsammans med henne med glädje istället för med sorg. Pussa om dina övriga hästar lite extra ikväll :love:

/Nelle, som känner med dig just nu
 
Sv: Om Passion.

Strongt av dig Therese att skriva om det tråkiga som hände med Passion. Vi känner verkligen med dig.

Kramar Från Crazymama
 
Sv: Om Passion.

Jättesorgligt verkligen, tänker på dig och ägare/uppfödaren också :cry:
Men för Passions skull kunde hon nog inte fått ett bättre slut, har inte sett många hästar som verkligen älskat terrängen så!
 
Sv: Om Passion.

Åh, så hemskt. :( Stackare. Men jag måste ändå få fråga - vad dog hon av?
 
Sv: Om Passion.

Vad fint skrivet Nisse, lider med dig. Ta med dig alla fina minnen och kämpa vidare
 
Sv: Om Passion.

Åh, så hemskt. :( Stackare. Men jag måste ändå få fråga - vad dog hon av?
Det lär antagligen visa sig vid obduktion.

Nisse, du är fantastiskt stark som orkar skriva här, det var så vackert och jag är så ledsen för din skull. :cry:
 
Sv: Om Passion.

[
Passion vi saknar dig oerhört.[/QUOTE]

Med den beskrivningen du gjort verkar det som om du gjorde denna underbara häst riktigt lycklig genom att låta den göra det den tyckte bäst om.

Vi lider med dej och förstår din saknad, starkt att genast tänka framåt och vilja kämpa med nästa.

Stora kramar från Grållefamiljen!
 
Sv: Om Passion.

Beklagar verkligen :(

Jättefint skrivet.. :cry:

Jag var funktionär vid hinder nr 2 & såg allt. :(

Passion somnade iaf in när hon gjorde något hon verkligen älskade..

R.I.P Passion!
 
Sv: Om Passion.

Men vad sorgligt!

Känner verkligen med både dig och Kamilla.

Jag håller tummarna för att Mocca kommer att bli minst lika duktig som sin mamma!
 
Sv: Om Passion.

Sänder dig många kramar,

Från mig och min man, som handlar av dig med lilla QE stoet.
 
Sv: Om Passion.

Vi trodde knappt våra öron när du berättade. Det är så tråkigt och Passion lämnade oss alldeles för tidigt.:cry:
Hon fick iallafall en rolig tid med dig!
Tusen millioner kramar från oss
 
Sv: Om Passion.

Beklagar sorgen, riktigt starkt skrivet.
Du kommer ha många minnen av henne å vilken härlig rund ni gjorde.

många kramar Amanda
 
Sv: Om Passion.

Mycket vackert skrivet.
Tänker på dig. Ni gjorde en riktigt fin runda i terrängen!

Många kramar Sophia Ericsson m familj.
 
Sv: Om Passion.

Tänker på dig, vilken hemsk upplevelse. Men som andra redan skrivit - det är väl på detta sätt man skulle vilja att ens älskling fick avsluta sina dagar, lycklig och ovetandes, även om det blir chockartat för en själv.

Kramar
 
Sv: Om Passion.

Usch vad tragiskt men Passion fick avsluta sina dagar här på jorden på ett perfekt sätt och galoppera vidare på Trappalanda ett bättre avslut än så finns nog knappast...

Kvar i minnet kommer finnas de ljusaste stunder!
 
Sv: Om Passion.

Vad sorgligt!

Men vi vet alla att den dagen kommer närmare för var dag som går....

Vi har inte djuren för evigt.

Fint av dig att orka berätta vad som hände, annars blir det bara en massa spekulationer i tidningarna!!
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 331
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 108
Senast: Ramona
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 056
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
612
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp