Om Passion.

Sv: Om Passion.

Jag är inte alls involverad i fälttävlanssporten, men jag blir väldigt rörd när jag läser det du har skrivit här, otroligt starkt av dig att göra det. Din häst verkade verkligen älska terräng!

Beklagar verkligen sorgen, men Passion lever genom sin dotter nu, du kommer säkert ha massa härliga år med hene!
 
Sv: Om Passion.

Att förlora sin häst är bland det värsta. Jag vet.

Det kommer inte finnas någonting som tröstar tillräckligt, men du får vara lycklig över den tid ni fick tillsammans, och när allting känns lite lättare kommer du vara glad som fick dessa år med henne.

Du var med henne sista stunden, jag lovar att hon kände sig trygg, nöjd och glad.

Tröstkramar från mig och min änglahäst i himlen.
 
Sv: Om Passion.

Mycket starkt av dig att skriva så fint! men det är de hon är värd, din fina häst! Många tröstkramar!!
 
Sv: Om Passion.

*kl*


Vackert skrivet och jag beklagar verkligen...:cry:
kan inte förstå hur du känner men ändå, jag lider med dig....:(
du kanske kan trösta dig lite med att hon gjorde det hon älskade det sista hon gjorde (terräng) och hon gjorde det med den hon älskar, dig! :) Hon var nog glad, lugn och trygg iaf :)

Många tröstkramar!!
 
Sv: Om Passion.

Underbart skrivet! Beklagar förlusten.. Du kommer vara stolt över att det blev en sista lyckad runda! :( Många tröst och styrkekramar.
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 296
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 085
Senast: Ramona
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 052
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
606
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp